کد خبر: 233244
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۴:۱۷:۰۰
| |

رییس پلیس پیشگیری ناجا:

خدمت سربازی فرصت مناسبی برای آموختن کار گروهی است

رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه خدمت سربازی فرصت مناسبی برای آموختن همکاری و ایجاد روحیه کار گروهی در جوانان است، بر لزوم استفاده از این مهارت‌ مهم در زندگی اجتماعی تاکید کرد.

خدمت سربازی فرصت مناسبی برای آموختن کار گروهی است
کد خبر: 233244
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۴:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمد شرفی در مراسم پایان دوره و جشن سردوشی فراگیران «مرکز آموزش شهید کچویی» یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور با گرامی‌داشت ایّام سوگواری سیّد و سالار و شهیدان و یاران باوفای ایشان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، از فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و تمامی فراگیران حاضر در این مرکز به دلیل تلاش جهادی در امر آموزش تخصصی با هدف انجام بدون کاستی ماموریت‌های محوله به یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و برگزاری یک مراسم منظم و مقتدرانه پایان دوره آموزشی فراگیران که نشانه دریافت آموزش و تربیت نظامی درست است،قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به تجربه زندگی مستقل و به دور از خانواده در طول دوران خدمت سربازی اظهار داشت: خدمت سربازی سختی هایی را به همراه دارد و کارکنان وظیفه که همگی همچون فرزندان ما هستند، در این دوران چیزی به دست خواهند آورد که در گذر زندگی آنها هرگز فراموش نشده و از میان نخواهد رفت و تجربه این خدمت دو ساله در سراسر دوران زندگی از جوانی تا کهنسالی همواره برایشان مفید خواهد بود.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه خدمت دوران سربازی خاطرات خوش و فراموش‌نشدنی است، افزود: همکاری و ایجاد روحیه کار گروهی در سربازان نیز دستاورد ارزشمند دوران خدمت است که باید پس از آن در جامعه به کار بسته شود.

رییس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: مجموعه این پلیس و یگان حفاظت سازمان زندان‌ها از اینکه امروز از وجود جوانان برومند و عاشق وطنی همچون شما بهره‌مند است خرسند بوده و از اینکه با همت بلند لباس مقدس سربازی را برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تن کرده اید احساس غرور می‌کند و امیدواریم که دورانی پربار و مفید را در پیش داشته باشید.

سردار شرفی در پایان سخنان خود از اهتمام و توجه ویژه آقای دکتر جهانگیر رئیس محترم سازمان زندان‌ها به امر آموزش و معیشت کارکنان وظیفه سپاسگزاری و برای فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانها، فرمانده مرکز آموزش شهید کچویی و تمامی فرماندهان و فراگیران آموزشی حاضر در میدان آرزوی تندرستی، سلامتی و عاقبت بخیری کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها