کد خبر: 233248
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۴:۴۹:۰۰
| |

اینفانتینو با برگزاری دربی کاتالونیا در آمریکا مخالفت کرد

جانی اینفانتینو با برگزاری یکی از دیدارهای لالیگا در خاک آمریکا مخالف است.

اینفانتینو با برگزاری دربی کاتالونیا در آمریکا مخالفت کرد
کد خبر: 233248
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۴:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جانی اینفانتینو اعتراف کرد در مورد برگزاری مصاف تیم‌های جیرونا و بارسلونا در لالیگا (دیداری که قرار است 26 ژانویه در میامی برگزار شود) نظر چندان مثبتی ندارد.

اسپانیایی‌ها برای تبلیغ درباره لیگ‌شان در آمریکا، تصمیم گرفته‌اند که یکی از بازی‌های لالیگا را در خاک این کشور برگزار کنند و به این منظور مصاف بارسلونا و جیرونا انتخاب شده است.

اینفانتینو در این باره گفت: من ترجیح می‌دهم که یک بازی بزرگ از لیگ MLS‌ را در خاک آمریکا ببینم تا یک بازی لالیگا را در آنجا. در فوتبال، مهمترین اصل این است که بازی خانگی‌تان را در خانه خودتان برگزار کنید نه در کشوری خارجی.

با وجود مخالفت اینفانتینو با برگزاری بازی‌های لالیگا در خاک کشورش دیگر، فیفا توانایی بازداشتن لیگ‌های باشگاهی از این کار را ندارد اگرچه این موضوع باید در تمام مدت توسط طرفین به فیفا اعلام شود، اقدامی که فدراسیون جهانی فوتبال هنوز هیچ مدرک و سندی رسمی در خصوص آن دریافت نکرده است.

اینفانتینو ادامه داد: برای انجام هر کاری فرآیندی وجود دارد، بدین نحو که ما انتظار داریم سندی رسمی در این خصوص دریافت کنیم و سپس آن را بررسی کنیم. یکسری قوانین و مقررات وجود دارد که باید اعمال شوند. برگزاری چنین برنامه‌ای باید به تأیید طرفین، کنفدراسیون‌های فوتبال اروپا و آمریکای شمالی برسد و فیفا هم باید نظرش را در خصوص این موضوع بیان کند چون مسئله‌ای است که فوتبال را در عرصه‌ای جهانی تحت تأثیر قرار می‌دهد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها