کد خبر: 233252
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۵:۳۴:۰۰
| |

با انتشار نامه‌ای به سید عباس صالحی:

بهمن فرمان ‌آرا خواستار رفع توقیف یک فیلم شد

بهمن فرمان‌آرا، کارگردان مطرح سینما، در یادداشتی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار نمایش فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی شد.

بهمن فرمان ‌آرا خواستار رفع توقیف یک فیلم شد
کد خبر: 233252
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۵:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| با احترام این نامه را برای شما می‌نویسم که به توقیف شش‌ ساله فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» اثر محسن امیریوسفی اعتراض کنم. سینما به نسل جوان برای ادامه حیات خود احتیاج دارد و وقتی کارگردانان جوانی مثل محسن امیریوسفی باید شش‌ سال منتظر اکران فلیم‌شان بشوند، چه انتظاری است که کارهای بعدی را شروع کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین - آنچه ما هر روز در رسانه‌ها راجع‌ به آشغال‌های منفور می‌بینیم و می‌شنویم، مگر این فیلم چه چیزی را نشان می‌دهد که ما هزار بار بدتر از آن را ندیده باشیم؟ هرگز یک کتاب، یک فیلم، یک نقاشی باعث انقلاب نشده‌اند؛ پس چرا جلوی آثار گرفته می‌شود؟ آیا فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان که چهار، پنج سال در سانسور خاک خورده، وقت نمایش قیمت دلار را بالا برد؟

در دیاری که 40 سال پیش با 37 میلیون جمعیت یک چاپ کتاب دو هزار نسخه بود، حالا با 80 میلیون جمعیت یک چاپ کتاب 500 نسخه شده است، دست‌اندرکاران از چه می‌ترسند؟

جناب آقای وزیر شما که در مراسم تشییع همه درگذشتگان هنری با حضورتان احترام می‌گذارید، وقت آن نیست که به جوانان این مملکت که آینده کشور در دست‌شان خواهد بود، احترام بگذارید و با حمایت از آثارشان آینده این مملکت را روشن کنید.

فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی محصول سال 1391 است.

شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، صابر ابر، شهاب حسینی و اکبر عبدی بازیگران این فیلم هستند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها