از اول مهر در پردیس شهرزاد؛

«کابوس‌های دنباله‌دار» پس از 5 سال برمی‌گردد/ روایت یک خودکشی

نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار» به کارگردانی مهرداد هنرمند از اول مهر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

«کابوس‌های دنباله‌دار» پس از 5 سال برمی‌گردد/ روایت یک خودکشی
کد خبر: 233266
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۰۸:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد هنرمند نوینده و کارگردان نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار» درباره اجرای این اثر نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد، گفت: این نمایش که از شهر رشت در نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد اجرا شد و از آثار برگزیده این جشنواره بود، از 1 تا 9 مهر در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

وی ادامه داد: نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار» حدود 5 سال پیش در شهر رشت تولید و اجرای عمومی شد. بعد از 5 سال و به‌واسطه جشنواره تئاتر شهرزاد تصمیم به بازتولید مجدد و اجرای آن گرفتیم و سعی کردیم تغییراتی را در نمایش ایجاد کنیم تا با زمان حاضر منطبق باشد.

هنرمند درباره موضوع نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار»، توضیح داد: موضوع این نمایش یک روایت موازی از زبان 3 نفر است که با تصویر دختری در روزنامه مواجه می‌شوند که خودکشی کرده است. هر کدام از این افراد خود را در خودکشی این دختر مقصر می‌دانند و شروع به مرور خاطرات گذشته خود می‌کنند.

نویسنده و کارگردان نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار» درباره شیوه اجرایی مدنظر خود، اظهار کرد: سعی کردم ایده، نگاه و فرم خاصی با توجه به محتوای متن در کارگردانی خود داشته باشم. به لحاظ اجرایی نوآوری‌هایی به ویژه در طراحی میزانسن‌ها داریم که در راستای فضا و اتمسفر کابوس گونه‌ای است که در نمایش وجود دارد.

هنرمند در پایان سخنان خود گفت: ما از 1 تا 9 مهر در تهران اجرا داریم و خیلی مایلم عزیزان بیشتری بتوانند از این کار دیدن کنند. به همین خاطر در تمامی روزهای اجرا، دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با تخفیف 30 درصدی بلیت این نمایش را تهیه کنند.

مهرداد بخشی، الناز ابروش و برنا انصاری بازیگران نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار» هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: صداها: سودابه جعفرزاد، عارف گم زاد و ناژین چهره سیمین، دستیار کارگردان: فرزام محمدی، موسیقی: کیهان اکبری، طراح صحنه و لباس: مهرداد هنرمند، طراح پوستر: میثم نادری، طراح نور: آرمین طیب نئیمی، روابط عمومی: پرنیان امیرانتخابی و آیدا نوشالی، صحنه یاران: امیر جهانی، آرین رستمی، فرزام محمدی و حمیدرضا عطایی، مدیر صحنه: امید امینی و منشی صحنه: سارا مددی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها