کد خبر: 233281
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۰۹:۳۶:۰۰
| |

ماتیس: قصد ندارم پست خودم را ترک کنم

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، همچنان در پست خود می‌ماند و شایعات درباره رفتن او صحت ندارد.

ماتیس: قصد ندارم پست خودم را ترک کنم
کد خبر: 233281
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۰۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، طی ماه‌های آتی از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خارج نخواهد شد.

به گزارش روسیا الیوم، وی قاطعانه همه گزارش‌ها در این زمینه را رد کرده و در گفتگو با روزنامه‌نگاران در ساختمان وزارت دفاع آمریکا گفت که به این گزارش‌ها به هیچ وجه اهمیتی نمی‌دهد.

اخیرا در واشنگتن شایعاتی مبنی بر این امر مطرح شده که حضور ماتیس در وزارت دفاع به خاطر تیره شدن روابطش با ترامپ به شماره افتاده است.

به دنبال انتشار کتاب وودوارد در هفته گذشته و انتقاداتی که در این کتاب از جانب ماتیس به ترامپ نسبت داده شده بود، وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد در سمت خود باقی می‌ماند و طرح این انتقادها از جانب خود را تکذیب کرد.

روزنامه نیویورک تایمز هم به نقل از مقامات کنونی و سابق آمریکا نوشت، آینده وزیر دفاع کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ زیرا ترامپ همیشه تمایل دارد که در اطرافش اشخاصی حضور داشته باشند که کاملا حامی و موافق او هستند.

ماتیس روز سه شنبه تاکید کرد، طوفانی که کتاب وودوارد برانگیخته به زودی آرام خواهد شد؛ زیرا مطالب آن غیرواقعی و تخیلی است.

وی هفته گذشته هم گفت، سخنان اهانت‌باری که در این کتاب از جانب او به ترامپ نسبت داده‌ شده از طرف او نبوده و در حضور او ایراد نشده است و آنچه که روزنامه‌نگار معروف نوشته است، کاملا تخیلی بوده و استفاده نویسنده از منابعی که شناخته شده نیستند، از اعتبار این کتاب می‌کاهد.

باب وودوارد، نویسنده کتاب جنجالی "ترس، ترامپ در کاخ سفید" در کتاب خود به ناامیدی ترامپ از ارتباط با وزیر دفاع آمریکا اشاره کرده و زمینه‌های اختلافی میان آن دو را بیان کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها