کد خبر: 233336
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۱۲:۵۷:۰۰
| |

حذف مردانی از گرندپری چین‌تایپه/ صعود حسینی و یعقوبی به یک‌هشتم

دو تکواندوکار 68- کیلوگرم ایران به مرحله یک‌هشتم گرندپری چین‌تایپه صعودکردند و سجاد مردانی از دور مسابقات حذف شد.

حذف مردانی از گرندپری چین‌تایپه/ صعود حسینی و یعقوبی به یک‌هشتم
کد خبر: 233336
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| از ظهر امروز (چهارشنبه)، نخستین روز رقابت‌های مرحله سوم مسابقات پنج‌مرحله‌ای گرندپری تکواندو 2018 به میزبانی شهر "تائویوان" کشور چین‌تایپه آغاز شد که سه نماینده ایران به مصاف رقیبان خود رفتند و تا به این لحظه، سجاد مردانی در مبارزه نخستش با شکست مقابل حریف ترکیه‌ای حذف شد، حسینی و یعقوبی نیز با شکست حریفان‌شان راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود (مرحله یک‌هشتم) به مصاف "امره اتسلی" از ترکیه رفت که با حساب 8 بر 7 نتیجه را واگذار کرده‌ و از گردونه مسابقات کنار رفت.

پیش از این‌ نیز در وزن 68- کیلوگرم، در مرحله یک‌شانزدهم ابتدا ابوالفضل یعقوبی به مصاف "سیدهارتها بات" از کانادا رفت که توانست به پیروزی 10 بر 1 رسیده و راهی مرحله یک هشتم شود. یعقوبی در این مرحله به مصاف "لوره برسیس" از کرواسی، قهرمان اروپا 2018 می‌رود.

دیگر تکواندوکار ایران در وزن 68- کیلوگرم میرهاشم حسینی بود که توانست در مبارزه یک‌شانزدهم نهایی "ولادیمیر دالاکلیو" از بلغارستان را 16 بر 9 شکست داده و حریف "جواد آچاب"، تکواندوکار قدرتمند بلژیکی در مرحله یک هشتم نهایی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها