تکواندو گرندپری

حسینی با شکست مقابل حریف کره‌ای به مدال نقره دست یافت

نماینده تکواندو کشورمان با شکست در دیدار نهایی مرحله سوم مسابقات گرندپری به مدال نقره دست یافت.

حسینی با شکست مقابل حریف کره‌ای به مدال نقره دست یافت
کد خبر: 233375
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۱۶:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| نخستین روز از سومین مرحله مسابقات تکواندو گرندپری از صبح امروز(چهارشنبه) در " تائویوان" چین تایپه برگزار شد و با کسب یک مدال نقره برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

میرهاشم حسینی، نماینده وزن دوم المپیک کشورمان (68- کیلوگرم) در دیدار نهایی مقابل "دای هون لی" تکواندوکار پرآوازه و نابغه کره‌جنوبی با نتیجه 13 بر 9 مغلوب شد تا به مدال نقره برسد. دایی هون لی سه مدال طلای جهان، 8 مدال طلای گرندپری و دو مدال نقره و برنز المپیک را در کارنامه خود دارد و ماه گذشته نیز با برتری در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی اندونزی مقابل امیرمحمدبخشی به مدال طلا دست یافت.

حسینی برای حضور در دیدار نهایی ابتدا با نتیجه 16 بر 9 مقابل "ولادیمیر دالاکلیو" از بلغارستان به برتری رسید. او در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل "جواد آچاپ" تکواندوکار باسابقه بلژیکی به برتری 20 بر 6 دست یافت. حسینی در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه 23 بر 13 از سد "کریستین مسینیش" از انگلیس گذشت تا به جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را دریافت کند. حسینی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر 3 از سد "یو جن هوانگ" از چین تایپه گذشت تا به دیدار نهایی صعود کند.

همچنین در رقابت‌های امروز، ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

مرحله سوم مسابقات گرندپری در چین تایپه به مدت سه روز برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز و پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها