کد خبر: 233378
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۱۷:۲۲:۰۰
| |

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد:

حضور پلیس در محلات برای جلوگیری از سرقت در ایام تاسوعا و عاشورا

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حضور صدرصدی گشتهای کلانتری ها برای جلوگیری از سرقت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

حضور پلیس در محلات برای جلوگیری از سرقت در ایام تاسوعا و عاشورا
کد خبر: 233378
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ ۱۷:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ کیوان ظهیری با بیان اینکه تمامی نیروهای پلیس پیشگیری در حال آماده باش کامل هستند، گفت: نیروهای پلیس پیشگیری برای برقراری نظم و امنیت تکایا و هیات ها حضور گسترده دارند. با توجه به اینکه در حسینیه ها و مراکز مذهبی حضور گسترده دارند این مراسمات به صورت ویژه تحت پوشش انتظامی قرار دارد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین نیروهای کلانتری های محل در سطح شهر مستقر هستند.همچنین با توجه به اینکه سه روز تعطیل را پیش رو داریم گشت های کلانتری ها برای جلوگیری از وقوع سرقت به ویژه سرقت منازل در سطح محلات فعالیت دارند.

سرهنگ ظهیری با اشاره به حضور تیم های عملیاتی کلانتری ها به صورت ویژه در سطح محلات تصریح کرد: مسئولین هیئت ها و مساجد در چند روز گذشته نهایت همکاری را با پلیس به جهت برقراری نظم و امنیت داشته اند. همچنین همیاران عاشورای پلیس همکاری مناسبی را در این ایام با نیروهای پلیس برای برقراری نظم و امنیت داشته اند.

سرهنگ ظهیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهروندان برای شرکت در مراسم عزاداری در هیاتها و مراکز مذهبی حضور دارند، لازم است نکاتی پیشگیرانه و ایمنی را رعایت کنند و اگر برای شرکت در مراسم عزاداری از خودروی شخصی استفاده می‌کنند نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کرده و از قرار دادن وسایل و اشیا گرانبها در داخل خودرو به شدت خودداری کنند. همچنین در محل های شلوغ مراقبت بیشتری نسبت به اموال خود داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها