روابط عمومی وزارت امور خارجه

دامان وزارت امور خارجه از افکار افراد موهن به اهل بیت مبری است

روابط‌عمومی وزارت امور خارجه بدنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام فردی مجهول الهویه و تحت عنوان «مترجم وزارت امور خارجه»اعلام کرد: چنین فردی هیچ‌گاه کارمند این وزارتخانه نبوده و دامان وزارت امور خارجه از لوث چنین افکار و افرادی کاملا مبرّی است. 

دامان وزارت امور خارجه از افکار افراد موهن به اهل بیت مبری است
کد خبر: 233507
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۹ ۱۷:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: دامان وزارت امور خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بیت (ع) به طور کامل مبری است و مدعیان و بازنشر کنندگان این حرکت سخیف عذر خواهی و توبه کنند.

وزارت امور خارجه، به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام فردی مجهول الهویه و تحت عنوان «مترجم وزارت امور خارجه» روابط عمومی این وزارتخانه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد چنین فردی هیچ گاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست و دامان وزارت امور خارجه از لوث چنین افکار و افرادی کاملا مبرّی است.


وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این حرکت موهن و سخیف، نشر و بازنشر آن توسط برخی مدعیان را توهین به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله در روز عاشورا دانست که باید برای این حرکت سخیف و ضد شعائر اسلامی از وزارت امور خارجه و ملت شریف ایران عذرخواهی و به درگاه الهی نسبت به این بی حرمتی سخیف توبه کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها