کد خبر: 233560
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۰۹:۴۹:۰۰
| |

طی سال جاری تاکنون صورت گرفته است

ایجاد 495 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی پنج ماهه نخست امسال 495 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شده است.

ایجاد 495 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 233560
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید مشهدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه اولویت کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت است، اظهار داشت: از این تعداد فرصت شغلی 233 مورد در زمینه دامپروری، 9 مورد در زمینه کشاورزی، 36 مورد صنایع دستی، 18 مورد فعالیت‌های صنعتی و معدنی و 199 مورد در زمینه طرح‌ های خدماتی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه از طرح‌های اجرا شده تعداد 279 مورد روستایی و مابقی شهری بوده، افزود: 246 طرح توسط زنان تحت حمایت و مابقی توسط مردان اجرایی شده است.

مشهدی در پایان با اشاره به اینکه نظارت فنی و کارشناسی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت می تواند گام مؤثری در توانمندسازی اقتصادی آن‌ها باشد، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از 10 هزار و 400 مورد نظارت فنی و تخصصی بر طرح‌ های حوزه اشتغال و خودکفایی توسط ناظران فنی و کارشناسان و مدیران مربوطه انجام شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها