کد خبر: 233608
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۱۲:۲۷:۰۰
| |

محسن سرخو، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار

در چهل سال گذشته هیچ‌گاه از حضور در مجامع بین‌المللی ضرر نکردیم

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به سفر رییس‌جمهوری به سازمان ملل گفت:ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دوران شهید رجایی و پس از ایشان همواره در مجامع سازمان ملل حضور فعال داشتیم و هیچ‌گاه هم از این حضورمان متضرر نشده‌ایم.

در چهل سال گذشته هیچ‌گاه از حضور در مجامع بین‌المللی ضرر نکردیم
کد خبر: 233608
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۱۲:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن سرخو، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در ارتباط با موضوع سفر رییس جمهور به نیویورک جهت حضور در مجمع سالیانه سازمان ملل بیان کرد: ما همواره طی 40 سال پس از انقلاب در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل حضور فعال داشتیم.

این فعال سیاسی یادآور شد: عدم حضور و عدم بیان خط و مش‌های به حق جمهوری اسلامی موجب می‌شود که کشورهای مختلف برداشت‌های گوناگونی از صحبت‌های مخالفی که درباره جمهوری اسلامی می‌شود، داشته باشند.

وی ادامه داد: چنین شرایطی در نهایت به ضرر منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است. ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دوران شهید رجایی و پس از ایشان همواره در مجامع سازمان ملل حضور فعال داشتیم و هیچ گاه هم از این حضورمان متضرر نشده‌ایم. ممکن است گاهی منافع بیشتری بردیم و گاهی هم منافع کمتری به دست آوردیم که این موضوع متناسب با رفتار خصمانه دشمنان و یا استدلال‌های قوی‌تر و ضعیف‌تر ما در آن جلسات بوده است؛ اما هیچ‌گاه ضرر نکردیم.

سرخو افزود: باز هم تاکید می‌کنم در این جلسات فقط منافع ما به صورت کمتر و بیشتر مطرح می‌شود، اما هیچ گاه متضرر نشده‌ایم. حتی در دوران جنگ تحمیلی همواره در مجامع بین‌المللی حضور داشتیم. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما هیچ گاه جلوی خودمان را برای حضور در مجامعی که می‌توانستیم حرف‌های حق خود را بزنیم نگرفته‌ایم.

این نماینده سابق شورای شهر تهران گفت: ما با حضورمان در مجامع بین‌المللی نسبت به مواضع و شرایط‌مان روشنگری می‌کنیم؛ پس بنابراین حضور ما می‌تواند حضور مثبتی تلقی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها