کد خبر: 233833
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۳:۰۶:۰۰
| |

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر به اعتمادآنلاین خبر داد:

واژگونی مینی بوس در محور سنندج-مریوان / استقرار نیروهای امدادی در جاده‌ها تا پایان تعطیلات

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی یک مینی‌بوس در محور سنندج-مریوان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه 21 نفر سانحه‌دیدند و 19 نفر دچار مصدومیت شدند که 2 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

واژگونی مینی بوس در محور سنندج-مریوان / استقرار نیروهای امدادی در جاده‌ها تا پایان تعطیلات
کد خبر: 233833
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۳:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی سلیمی از ادامه عملیات‌های امدادی تیم‌های اعزامی امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: این عملیات‌های امدادی همچنان تا پایان سفرهای تابستانی هموطنان ادامه خواهد داشت و طبق گزارش‌های تجمع شده از تیم‌های امدادی طی تعطیلات پایانی هفته گذشته، نیروهای امدادی هلال احمر مجموعا در 513 ماموریت شرکت داشته که در این ماموریت‌ها 6517 مورد امداد رسانی ثبت شده است.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با تاکید بر اینکه نیروهای امدادی موفق شدند که 593 نفر را در این عملیات‌های امدادی نجات بدهند، به اعتمادآنلاین گفت: لازم به ذکر است که نیروهای امدادی 360 نفر را برای تکمیل مراحل درمانی و یا به دلیل میزان جراحات و صدمات وارد شده به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل کردند و در عین حال نیز به نفر به صورت سرپایی و در محل خدمت‌رسانی کردند.

وی همچنین از واژگونی یک مینی‌بوس در محور سنندج-مریوان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه 21 نفر سانحه‌دیدند و 19 نفر دچار مصدومیت شدند که 2 نفر به بیمارستان منتقل شدند. البته برای تسهیل امدادرسانی به هموطنان نیز در همان دقایق ابتدایی 2 تیم امدادی به محل اعزام شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها