کد خبر: 233840
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۳:۳۸:۰۰
| |

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبر داد:

امروز، بررسی همه جانبه CFT با حضور رییس مجلس، وزرای اطلاعات و خارجه

سخنگوی هیئت رییسه مجلس، از بررسی همه جانبه CFT با حضور رییس مجلس، وزرای اطلاعات، خارجه، رییس کل بانک مرکزی و سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد.

امروز، بررسی همه جانبه CFT با حضور رییس مجلس، وزرای اطلاعات و خارجه
کد خبر: 233840
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۳:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی از بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم ( (CFT در مجلس خبر داد و گفت: قرار است عصر امروز این لایحه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر اطلاعات، وزیر امور خارجه،رییس کل بانک مرکزی، سرپرست وزارت اقتصاد، روسا و نمایندگان سه فراکسیون سیاسی مجلس شورای اسلامی، روسای کمیسیون ‌های امنیت ملی و قضایی و جمعی از حقوق ‌دانان مجلس مورد بحث و بررسی قرار ‌گیرد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست تمامی ابعاد و جوانب الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم مورد بحث و بررسی دقیق قرار می گیرد تا بتوان در نهایت در این خصوص به جمع بندی رسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه احتمالا CFT در نشست هفته آتی مجلس شورای اسلامی در دستورکار قرار می گیرد، تصریح کرد: انجام 48 اقدام از سوی ایران سبب خروج کشور از لیست سیاه FATF می شود.

شایان ذکر است که رییس مجلس صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس حضور یافته و پس از آن سامانه راداری فرودگاه بین المللی بندرعباس رونمایی کرد و پس از بازگشت از بندرعباس مقرر شد این نشست در مجلس شورای اسلامی برگزار شود .

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها