کد خبر: 233963
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۹:۰۸:۰۰
| |

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

کلاهبرداری اینترنتی با آگهی فروش دستگاه جوجه کشی

فرمانده انتظامی شهرستان «خمینی شهر» از شناسایی و دستگیری فرد کلاهبرداری که با ترفند فروش دستگاه جوجه کشی در فضای مجازی مبلغ 29 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کلاهبرداری اینترنتی با آگهی فروش دستگاه جوجه کشی
کد خبر: 233963
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ «علی جعفری نژاد» فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ 29 میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت : شاکی مدعی بود در یکی از سایت های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش یک دستگاه جوجه کشی مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار کرده که از او مبلغ 29 میلیون ریال تقاضا می کند .

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد:فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت :ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به مردم توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها