بیژن ذوالفقارنسب:

پرسپولیس باید به منطق فنی خود درآسیا ادامه دهد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن تمجید از عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس باید با همین منطق به فوتبال خود در بازی‌های آسیایی ادامه دهد.

پرسپولیس باید به منطق فنی خود درآسیا ادامه دهد
کد خبر: 233965
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۹:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| بیژن ذوالفقارنسب در خصوص صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: این تیم در بازی برگشت مقابل الدحیل قطر نشان داد فعل خواستن را به خوبی می تواند صرف کند. آنها تا ثانیه های پایانی امیدوارانه بازی کردند و موفق شدند نتیجه باخت را با پیروزی که همراه با صعود بود عوض کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تصمیم گیری صحیح کادرفنی پرسپولیس کمک زیادی کرد تا بازیکنان این تیم بازی بدون نقص و دقیقی را انجام دهند. منطق تاکتیکی پرسپولیس باعث شد تا الدحیل نتواند با بازیکنان گرانقمیت خود دفاع خوبی داشته باشد.

ذوالفقارنسب درباره فشردگی بازی های پرسپولیس تصریح کرد: این تیم باید فرصت کافی برای استراحت داشته باشد. به نظرم کادرفنی پرسپولیس برای چنین روزهایی به خوبی برنامه ریزی کرده است و نگرانی بابت این موضوع نیست.

عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس با همین جدیت تا پایان فصل فوتبالی اش ادامه دهد تا بتواند به فینال آسیا و رسیدن به سومین قهرمانی در لیگ برتر ایران دست پیدا کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها