دیدار فوق العاده مهدی تاج با اینفانتینو!

 درحالی که رئیس فدراسیون فوتبال گفته از قوانین داخلی درباره ممنوعیت فعالیت بازنشسته ها تمکین می کنند ، خبری عجیب از دیدار او با رئیس فیفا منتشر شده است.

دیدار فوق العاده مهدی تاج با اینفانتینو!
کد خبر: 233975
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۹:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی تاج در 3 ماهه گذشته که قانون ممنوعیت فعالیت بازنشسته ها در مجلس تصویب شده ، بارها اعلام کرده از این قانون درصورتی که مانع از فعالیتش در فوتبال شود ، تبعیت می کند. او البته در آن زمان فکر می کرد هم مشکلی از بابت ایثارگری و جانبازی ندارد و هم اینکه قوانین فیفا مانع از این می شود که به فدراسیون فوتبال زوم کنند.

قانون اما این طور تفسیر شد و وزارت ورزش هم این تفسیر را صریحا داشت که کلیه فدراسیون های ورزشی از نظر دولت جمهوری اسلامی نهادهای عمومی غیردولتی هستند و ذیل ماده 5 قانون اساسی که زا ردیف های بودجه بیت المال بهره می گیرند.

یعنی همان نهادهایی که مسئولان شان باید در صورت بازنشستگی ، سمت های شان را تحویل داده و به خانه های شان بروند.

حالا یکی از خبرگزاری ها خبر داده مهدی تاج درخواست دستور دیدار فوق العاده با اینفانتینو داده تا درباره این قانون و ممنوعیتش برای فعالیت در فوتبال ملی ایران سخن بگوید.

قطعا چنانچه مهدی تاج به این دلیل از سوی نهادهای قضایی و دولتی کنار گذاشته شود ، دخالت دولتی در قوانین فوتبال محسوب می شود اما او پیشتر اعلام کرده بود از قانون تمکین می کند و اگر حضورش با قانون های ایران تداخل داشته باشد ، خودش استعفا خواهد داد تا خطر تعلیق فوتبال ملی بر سر فوتبال ایران نباشد.

مهدی تاج که 45 درصد هم جانبازی دارد ، به عنوان کسی که سال ها در مقام ایثارگری و سرباز وطن سخن گفته آیا حاضر می شود به قیمت ماندن در فوتبال ، از لولوی تحریم استفاده کند؟

بعید به نظر می رسد او چنین دستاویزی برای ماندن در فوتبال بتراشد!

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها