اسماعیل گرامی‌مقدم، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد‌ملی

کنگره ششم مهرماه اعتمادملی قانونی است/ کاندیداها شروع به ثبت‌نام کرده‌اند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه کنگره ششم مهرماه حزب اعتماد ملی قانونی است، گفت‌:‌ تاکنون 25استان برای حضور در کنگره اعلام امادگی کرده‌اند و زمان برای زمان‌ برای اعلام آمادگی استان‌ها تمام شده است.

کنگره ششم مهرماه اعتمادملی قانونی است/ کاندیداها شروع به ثبت‌نام کرده‌اند
کد خبر: 234021
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی‌مقدم، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پیرامون جزئیات کنگره ششم مهرماه حزب متبوع خود، بیان کرد: بر اساس ابلاغیه کمیسیون ماده 10 احزاب، کنگره ما قانونی بوده و فقط اشکالی که گرفته‌اند این است که انتخاب اعضای شورای مرکزی با رأی مخفی و ورقه باشد.

وی با بیان اینکه دستور کار ما در 6 مهرماه انتخاب اعضای شورای مرکزی با این روش است، گفت: آئین‌نامه کنگره را به تصویب می‌رسانیم و سپس هیأت رئیسه انتخاب می‌شود، پس از آن نیز اعضای شورای مرکزی کاندید می‌شوند.

گرامی‌مقدم افزود: تقریباً‌ 3 یا 4 روز است که کاندیداها شروع به ثبت‌نام کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تا کنون 25 استان برای شرکت در کنگره اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این استان‌ها تمامی افراد خود را برای حضور در کنگره به ستاد برگزاری کنگره معرفی کرده‌اند و بنده به عنوان جانشین ستاد برگزاری هستم و رئیس کنگره نیز الیاس حضرتی خواهد بود.

وی ادامه داد: اسامی را دریافت کرده‌ایم و دبیرخانه اعلام کرده که استان‌های ما رؤسای خود را در شهرستان‌ها و شعب استانی خود معرفی کرده‌اند، 10 کمیته و 10 شاخه هر کدام با معرفی اعضای خود که 10 نفر هستند و 5 دفتر حزب اعضای خود را معرفی کرده‌اند و اعضای شورای مرکزی هم حضور خواهند داشت.

گرامی‌مقدم افزود: تصور ما این است 550 تا 600 نفر تا به امروز مدعوین بوده و 90 درصد اعتبارنامه‌های آنها صادر شده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به سوالی پیرامون علت عدم آمادگی 6 استان دیگر برای حضور در کنگره ششم مهرماه اعتماد ملی، گفت: برای سه استان از ابتدا مشکل داشتیم؛ یا حزب در آنجا تشکیل نشده بود و یا از گذشته انصراف داده بودند.با این حال هرکدام از این‌ها رؤسای استان‌شان شرکت خواهند کرد ولی سه استان دیگر هنوز اعلام آمادگی نکرده‌اند.

وی در عین حال تأکید کرد: زمان‌مان برای اعلام آمادگی استان‌ها تمام شده و تا هفته قبل دو بار برای اعلام آمادگی زمان اعلام کردیم؛ چیزی که تا کنون اعلام شده 25 استان بوده و در روزهای آتی ممکن است استان‌های دیگر نیز اسامی خود را تکمیل کرده و بفرستند ولی عملاً از این مراحل عبور کرده‌ایم و در مرحله اجرایی کردن کنگره هستیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها