کد خبر: 234051
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۱:۴۳:۰۰
| |

سرخابی‌ها بدهی‌های خود را تسویه کردند

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال موفق شدند پرونده‌های مالی و بدهی خود را در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان کاملا ببندند.

سرخابی‌ها بدهی‌های خود را تسویه کردند
کد خبر: 234051
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۱:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موفق شدند از فصل گذشته تا به امروز 78 میلیارد از بدهی‌های انباشته خود را طی سالیان اخیر را تسویه کنند تا اکنون پرونده‌ای از شکایت بازیکنان در کمیته تعیین وضعیت از این دو باشگاه وجود نداشته باشد.


پرسپولیس که طی سه فصل اخیر همزمان با موقعیت‌های تیمی و کسب نتیجه در راستای برطرف کردن موانع مالی نیز اقدام کرده، اکنون توانسته تمامی پرونده‌های خود در کمیته تعیین وضعیت را مختومه کند تا بزرگترین چالش باشگاه طی سالیان اخیر را برطرف کند. در این راه البته نباید از رفتار قابل ستایش بازیکنان کنونی تیم به سادگی گذشت. باشگاه برای برطرف کردن مشکلاتی که می‌توانست آنها را با جرایم سنگین اعم از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کسر امتیاز یا جرایم سنگین مالی مالی مواجه کند، در بیشتر زمان مجبور شد منابع مالی دریافتی را به این بخش اختصاص دهد و بازیکنان با صبر خود از دریافت قرارداد خود در زمان تعریف شده گذشتند تا باشگاه با مشکل مواجه نشود و اکنون همراه با موفقیت در کسب نتیجه در تاریخی‌ترین برهه باشگاه در پایان بدهی باشگاه نیز سهم خود را ایفا کرده اند.


باشگاه استقلال هم با پرداخت 38 میلیاردی بدهی‌های خود به بازیکنان و مربیان سابق توانست بدهی‌های خود در کمیته تعیین وضعیت را به صفر برساند و اکنون مشکلی از این بابت متوجه این باشگاه نیست. بازیکنان استقلال هم همانند همتای خود طی مدت اخیر با توجه به این مشکل نسبت به پرداخت مطالبات خود با تاخیر مواجه شدند اما با پیشی گرفتن صبر و همراهی با باشگاه توانستند سهم عمده‌ای در پایان دادن به مشکلات و بدهی از آن خود کنند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها