کد خبر: 234058
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۱:۴۴:۰۰
| |

تولید و تامین کترینگ 11 شرکت هواپیمایی در تفرش

کترینگ 11 شرکت هواپیمایی کشور در کیترینگ هواپیمایی تامین می‌شود

تولید و تامین کترینگ 11 شرکت هواپیمایی در تفرش
کد خبر: 234058
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۱:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| روزانه ده‌ها پرواز هوایی در فرودگاه‌های کشور انجام می‌شود که بخشی از آسایش داخلی پرواز‌ها در گوشه‌ی دنج کارخانه‌ای کوچک در تفرش تامین می‌شود و این کارخانه تولید و بسته بندی مواد غذایی اقلام و خوراکی‌های مورد نیاز کترینگ 11 شرکت هواپیمایی را تولید و تامین می‌کند.

حیدری مدیرشرکت بسته بندی کیترینگ هواپیمایی، گفت: ماهانه در 2 واحد تولید و بسته بندی کارخانه، بیش از هزار تن اقلام و خوراکی‌های مورد نیاز کترینگ 11 شرکت هواپیمایی را تولید و تامین می‌ شود. در طول 15 سال تلاش بی وقفه این کارآفرین توانسته،کارگاه کوچک را به کارخانه‌ای با 90 اشتغال مستقیم و بیش از 30 اشتغال غیرمستقیم برساند که نشان دهنده افزایش 40 برابری اشتغال و تولید است.

این کارآفرین سختکوش با اشاره به اینکه رمز موفقیتش کیفیت بخشی و گام برداشتن بر اساس استاندارد‌ها بوده، اضافه کرد: یکی از مشکلات این واحد تولیدی تامین مواد اولیه از بازار آزاد است. به عنوان مثال مجتمع پتروشیمی شازند در استان مرکزی و 100 کیلومتری این کارخانه قرار دارد، اما تاکنون نتوانسته ایم مواد اولیه‌ای از این پتروشیمی خرید کنیم. با این حال تلاش می‌کنیم به اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 200 نفر تا پایان امسال برسیم.

منبع: واحد مرکزی خبر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها