کد خبر: 234122
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۴:۲۶:۰۰
| |

حجت نظری در جلسه شورای شهر تذکر داد:

درخواست برای نصب تابلوی راهنمای مسافران شهری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران نسبت به نبود تابلوی راهنما در ایستگاه اتوبوس‌های تندرو هشدار داد

درخواست برای نصب تابلوی راهنمای مسافران شهری
کد خبر: 234122
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۴:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری در جلسه امروز شورای شهر تهران طی تذکری اعلام کرد:ابتدا باید شهادت شماری از هموطنانمان در حادثه تروریستی روز گذشته در رژه نیروهای مسلح در اهواز را به مردم ایران و به خصوص خانواده شهدا تسلیت بگویم.

وی افزود: خطوط اتوبوس تندرو روزانه روزانه صدها هزار نفر از شهروندان تهرانی و مسافرانی را که از دیگر شهرها به پایتخت آمده اند، جابجا می کند و در این میان یکی از مشکلات پیش روی این مسافران نبود تابلوهای راهنما در ایستگاه ها اتوبوس های بی آرتی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: این امر موجب سرگردانی مسافران به ویژه مسافرانی که آشنایی کاملی با خیابان ها و معابر تهران ندارند، شده است، لذا شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه باید در اسرع وقت با نصب تابلوهای راهنمای عادی و هوشمند و گویا در ایستگاه های اتویوس و داخل اتوبوس ها در راستای تسهیل تردد و مسیریابی مسافران اقدامات لازم را انجام دهد.

به گفته وی، از شهروندان و به خصوص سازمان‌ها مردم نهادی که در ایام عزاداری دهه اول محرم با دغدغه حفاظت از محیط‌ زیست اقدام به فرهنگسازی در مورد استفاده از ظروف یکبار مصرف تجزیه‌پذیر و به ویژه عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف کردند می‌خواهم قدردانی کنم و امیدوارم که در آینده شاهد فراگیری بیشتر چنین اقدامات و مشارکت‌های داوطلبانه‌ای شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها