کد خبر: 234133
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۶:۴۵:۰۰
| |

جواد مجابی نویسنده و منتقد در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

شجریان در موسیقی ایران حرف اول را می‌زند/ تاثیر خسرو آواز ایران بر کسی پوشیده نیست

جواد مجابی گفت:‌ «شجریان در موسیقی ایران حرف اول را می‌زند و فوق‌العاده است. او به غیر از تسلطش در هنر، جامعه را نیز خوب می‌ شناخت و می شناسد و موضع‌گیری‌های متفاوتی را نیز از او در سال‌های اخیر دیده‌ایم که برای جامعه بسیار مهم بود.»

شجریان در موسیقی ایران حرف اول را می‌زند/ تاثیر خسرو آواز ایران بر کسی پوشیده نیست
کد خبر: 234133
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد مجابی نویسنده و منتقد اعتقاد دارد که شجریان کار خاصی نمانده که نکرده باشد. او معتقد است که استاد آواز ایران در این سال‌ها روی مسیری حرکت کرده که در نوع خود بی نظیر بوده و توانسته شمال را به جنوب و شرق را به غرب وصل کند.

جواد مجابی نویسنده و منتقد در سالروز تولد استاد آواز ایران به اعتمادآنلاین گفت: « بارها و بارها چه به صورت شفاهی و چه به صورت حضوری از استاد آواز ایران صحبت کرده‌ام. هر دفعه هم گفته‌ام که او بی‌همتا است. شجریان در موسیقی ایران حرف اول را می‌زند و فوق‌العاده است. او به غیر از تسلطش در هنر، جامعه را نیز خوب می‌ شناخت و می شناسد و موضع‌گیری‌های متفاوتی را نیز از او در سال‌های اخیر دیده‌ایم که برای جامعه بسیار مهم بود.»

مجابی ادامه داد: «شجریان از آن شخصیت‌هایی است که توانسته شمال را به جنوب و شرق و غرب را به یکدیگر وصل کند. تاثیر خسرو آواز ایران بر کسی پوشیده نیست. چقدر بد که این روزها به اندازه گذشته او را نمی‌بینیم و نمی‌توانیم با هم قرار بگذاریم و بیرون برویم. شجریان روی مداری حرکت کرد که تا سال‌ها کسی نمی‌تواند در آن مسیر حرکت کند و چنین تاثیراتی بگذارد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها