کد خبر: 234136
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

اهدای خون ایرانی های مقیم شانگهای

حدود 30 نفر از دانشجویان و ایرانیان خون خود را با هدف ایجاد صلح، آرامش و دوستی و ارسال پیام ایثار محرم با حضور در مرکز انتقال خون شانگهای، اهدا کردند.

اهدای خون ایرانی های مقیم شانگهای
کد خبر: 234136
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| زینب ابراهیم پور، مسئول فرهنگی مجمع دانشجویان ایرانی شانگهای با اشاره به اهدای خون دانشجویان متقارن با ایام محرم، گفت: هر ساله این گردهمایی در روز عاشورا به پا می شود اما امسال بدلیل تعطیلات چینی و شلوغی مرکز بعد از هماهنگی های لازم، در سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) برگزار شد.


وی افزود: در این اقدام خداپسندانه به ازای هر فرد 200 تا 400 واحد خون اهدا شد. ترویج فرهنگ اهدای خون و هم دردی با بیماران و نیازمندان از جمله اهداف این گروه از دوستان برای اهدای خون بوده است.

سید جواب خوش قلب، دبیر مجمع دانشجویان ایرانی شانگهای، با اهمیت فعالیت ها فرهنگی در مجمع خاطر نشان کرد : فعالیت های فرهنگی و علمی از اولویت های اصلی شورا های مرکزی مجمع دانشجویان ایرانی شانگهای بوده و هست و با تیم یکپارچه و کارآمد شورای سوم این اهتمام پیش از پیش شده است.

او افزود: ایجاد فضایی مناسب برای دانشجویان ایرانی شانگهای از وظایف بنیادی خود می دانیم تا همه ما سفیران و مبلغان شایسته برای فرهنگ و دانش کشور عزیزمان ایران باشیم . خدا را شاکریم این برنامه که از ابتدا جزو برنامه های اصلی مجمع دانشجویان بود به همت هوطنان و دانشجویان مقیم شانگهای به بهترین و منظم ترین شکل برگزار گردید تا در سومین روز شهادت امام حسین (ع) روحیه ایثار و فداکاری ایرانی - اسلامی هم راه با شعار عاشورا در این حرکت خیر خواهانه به نمایش گذاشته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها