کد خبر: 234206
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

کریستیانو رونالدو به مراسم فیفا نمی‌رود

ریستیانو رونالدو همچون مراسم بهترین‌های یوفا، از حضور در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا هم خودداری می‌کند.

کریستیانو رونالدو به مراسم فیفا نمی‌رود
کد خبر: 234206
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرده است که کریستیانو رونالدو در مراسم امشب (دوشنبه) معرفی بهترین بازیکن فیفا (The Best) در لندن شرکت نخواهد داشت.

رونالدو در مراسم بهترین بازیکن سال اروپا توسط یوفا در ماه آگوست هم شرکت نکرد که البته این تصمیم او برایش گران تمام شد و او خودش را در مظان اتهامات فراوانی دید به خصوص پس از آنکه اعلام شد او به دلیل مطلع شدن از پیروزی هم‌تیمی کروات سابقش در رئال مادرید، لوکا مودریچ برای کسب جایزه یوفا از حضور در آن مراسم خودداری کرده است.

پس از آن مراسم برخی منابع خبری اعلام کردند که رونالدو در مراسم بهترین بازیکن فیفا شرکت خواهد کرد اما اکنون مارکا نوشته است که او چنین برنامه‌ای ندارد و در واقع از قبل هم چنین تصمیمی نداشته اما خودداری‌اش از سفر به لندن دلیل ورزشی دارد.

دلیل نرفتن رونالدو هم دو بازی بازی متوالی یوونتوس در سری A (یکشنبه و چهارشنبه هفته جاری) است و این یعنی که نه فقط رونالدو بلکه هیچ یک از بازیکنان یووه لندن سفر نمی‌کنند.

مارکا همچنین نوشته است که رونالدو برخلاف مراسم یوفا که ساعاتی پیش از سفر به موناکو از رفتن به آنجا منصرف شد، ازچندی پیش مسئولان برگزاری مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا را از غیبتش در این مراسم مطلع کرده است.

انتظار می‌رود که همچون مراسم یوفا، این بار هم مودریچ برنده جایزه بهترین بازیکن فیفا شود و او را هم‌تیمی‌هایش سرخیو راموس، مارسلو و رافائل واران که همگی در تیم منتخب فیفا هستند، همراهی خواهند کرد. تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید هم دستکش طلایی را در این مراسم دریافت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها