کد خبر: 234254
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

عضو شورای شهر تهران خبر داد:

بازگشایی مجدد پارک آبی آزادگان در منطقه 15

عضو شورای شهر تهران گفت: با جذب سرمایه‌گذار به دنبال بازگشایی مجدد پارک آبی آزادگان در منطقه 15 هستیم.

بازگشایی مجدد پارک آبی آزادگان در منطقه 15
کد خبر: 234254
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۰:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری درباره آغاز به کار مجدد پارک آبی آزادگان واقع در بزرگراه آزادگان اظهارداشت: این پارک آبی در شرایط خوبی قرار ندارد و یک فضای بسیار بزرگ و مناسب در سطح شهر تهران که می‌توان استفاده‌های مناسب ورزشی از آن کرد به انبار تبدیل شده است و وسایل آن دیگر قابل استفاده نیست.

وی با اشاره به اینکه پارک آبی آزادگان چند سال است که تعطیل شده است، اظهارداشت: در حال حاضر از سوله‌های موجود در این پارک آبی صرفاً برای انبار سازمان ورزش استفاده می‌شود و استفاده دیگری ندارد.

نظری بیان داشت: با توجه به اینکه سالیان سال هست که از این فضا استفاده نشده است بنابراین دستگاه‌های آن مستهلک و غیرقابل استفاده هستند و باید هزینه‌های مجددی برای این فضا صورت بگیرد. بنابراین با جذب سرمایه‌گذار می‌توان نسبت به نوسازی و بازگشایی این فضای تفریحی و ورزشی اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای بازگشایی پارک آبی آزادگان هستیم، گفت: قطعاً این فضا درآمدزایی لازم و بازگشت سرمایه اولیه را خواهد داشت. تمام پارک آبی آزادگان برای شهرداری تهران است که سریعاً به دنبال اعلام فراخوان و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این طرح هستیم.

گفتنی است که پارک آبی آزادگان در سال 74 مراحل ساخت آن آغاز شد و در سال 76 به بهره‌برداری رسید. این پارک واقع در انتهای بزرگراه آزادگان در بخش غربی محله مشیریه در منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است که چند سالی است که تعطیل شده و استفاده‌ای از این فضای تفریحی و ورزشی نمی‌شود.

منبع : فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها