کد خبر: 234262
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر داد:

دریافت شکایات متعدد از تخلفات خودروسازان از طریق سامانه ضد فساد مجلس/ خودروسازان با پیش‌فروش خودرو به دنبال کسب سودهای کلان هستند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از کشف انبارهای بزرگ از احتکار انواع خودروها اکنون خودروسازان با پیش فروش خودروهای خود برای اواخر سال آینده برخلاف ضوابط قبلی به دنبال کسب سودهای کلان هستند.

دریافت شکایات متعدد از تخلفات خودروسازان از طریق سامانه ضد فساد مجلس/ خودروسازان با پیش‌فروش خودرو به دنبال کسب سودهای کلان هستند
کد خبر: 234262
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به آغاز پیش فروش محصولات خودروسازان، شرایط پیش فروش خودروها را دارای شبهات فراوان تلقی کرد و به «اعتمادآنلاین» گفت: متاسفانه پس از پیش فروش شبهه‌برانگیز محصولات خودروسازان لازم است وزارت صمت و همچنین دستگاه‌های قضایی برای جلوگیری از ایراد خسارت به مردم به این موضوع ورود کنند.

او تاکید کرد: پس از کشف انبارهای بزرگ از احتکار انواع خودروها اکنون خودروسازان با پیش فروش خودروهای خود برای اواخر سال آینده برخلاف ضوابط قبلی به دنبال کسب سود های کلان هستند. خودروسازان باید در ابتدا نسبت به تحویل خودروهای پیش فروش شده قبل اقدام کنند. در همین راستا شکایات متعددی از طریق سامانه ضد فساد مجلس به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارسال شده است که برای رسیدگی به آن ها از طریق کمیسیون اصل نود مجلس و همچنین فراکسیون اقدام خواهیم کرد.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز شگفتی از شرایط جدید پیش فروش خودرو ادامه داد: اینکه خودروسازان برای تحویل خودروهایی نامعلوم مبالغ هنگفتی را از مردم دریافت کنند و تحویل این خودرو های نامعلوم نیز در سال آینده باشد با استناد به چه قانون و عرفی انجام خواهد پذیرفت؟!چرا مردم باید هزینه سال‌ها بی‌کفایتی مدیران برای عدم تولید خودروهای با کیفیت و برنامه‌ریزی برای ساخت داخلی قطعات پرداخت کنند؟!


خجسته گفت: فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی آماده است از طریق سامانه ی ضد فساد به نشانی www.zedefesad.parliran.ir شکایات و مستندات مردمی مبنی بر تخلفات خودرو سازان را دریافت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها