کد خبر: 234423
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۰۹:۰۹:۰۰
| |

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج مطرح کرد:

تصمیمات لحظه‌ای و آنی، فعالیت اقتصادی مردم را دچار آشفتگی کرده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج گفت: فعالیت اقتصادی مردم و فعالین اقتصادی بر اثر تصمیمات آنی و لحظه‌ای که در کشور گرفته می‌شود دچار نوسان و آشفتگی شده است.

تصمیمات لحظه‌ای و آنی، فعالیت اقتصادی مردم را دچار آشفتگی کرده است
کد خبر: 234423
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۰۹:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سید کمال حسینی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج در نشست روسای اتاق های بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کشور، گفت: در وضعیت بحرانی اقتصادی کشور افرادی با اطلاعاتی که در دست دارند به دنبال منفعت طلبی خود هستند و این باعث به وجود آمدن آشفتگی بازار شده است.

وی ادامه داد: تحت عنوان صدور بخشنامه و دستورالعمل های جدید، کشور هر روز شاهد تصمیمات لحظه ای و آنی است و این امر در فعالیت های اقتصادی مردم و فعالین اقتصادی اثر سویی داشته است.

حسینی اظهارکرد: با توجه به شرایط به وجود آمده اقتصادی، تنها راه برون رفت از این شرایط موجود‌ حمایت از تولیدات صادرات محور است و نباید با بهانه های مختلف و پلمپ انبارها مانع از صادرات شویم.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن سنندج با بیان اینکه موتور محرکه کشور، بخش خصوصی، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی هستند، بیان داشت: متاسفانه اقتصاد معیوب کشور بازارهای ثانویه را هم متاثر کرده است و به دلیل عدم شفافیت، دولت توانایی مقابله با تورم را ندارد و این باعث شیوع فساد در بازار شده است.

حسینی یاد آور شد: برای خروج از تورم موجود در کشور، دولت باید ارز را در اختیار بازار ثانویه قرار دهد و فعالین اقتصادی و کنشگران واقعی پا به عرصه جامعه بگذارند و کشور را به سمت اقتصاد آزاد سوق دهند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها