کد خبر: 234765
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ۱۲:۱۷:۰۰
| |

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری

هشتگ‌های پس از سخنرانی رئیس‌جمهور بسیار ارزشمند بود/ بیانه اتحادیه اروپا در حمایت از برجام امیدبخش است

معاون رییس‌جمهوری با اشاره به واکنش فضای مجازی نسبت به سخنرانی روحانی گفت: هشتگ‌ها در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه‌های تحمیلی آن بسیار ارزشمند بود چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می‌زند.

هشتگ‌های پس از سخنرانی رئیس‌جمهور بسیار ارزشمند بود/ بیانه اتحادیه اروپا در حمایت از برجام امیدبخش است
کد خبر: 234765
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ۱۲:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: برجام قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را به همراه خود دارد و پایبندی به این قطعنامه برای همه کشورها الزامی است.

وی ادامه داد: صحبت‌های رئیس‌جمهور تاکید بر چندجانبه‌گرایی و همراهی ایران با موازین مختلف بین‌المللی خصوصا درخصوص سیاست‌های اقتصادی و اقدامات دولت برای اداره کشور با وجود سیاست های آمریکا بود.

معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه واکنش فضای مجازی نسبت به این سخنرانی خصوصا هشتگ‌هایی در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه‌های تحمیلی آن بسیار ارزشمند بود چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می‌زند، اظهار داشت: ملاقات‌ها و سخنرانی رئیس‌جمهور اثربخش بود و همزمان شد با بیانه اتحادیه اروپا در حمایت از برجام که امیدبخش است.

ابتکار ادامه داد: امیدوارم با وجود مسیر سختی که در پیش است بتوانیم برای مردم خصوصا در بخش معیشت اقشار آسیب‌پذیر اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها