محمدرضا تابش، نایب‌رییس فراکسیون امید

روحانی با قاطعیت پاسخ گستاخی‌های ترامپ را داد

محمدرضا تابش، نایب‌رییس فراکسیون امید با اشاره به سخنرانی ترامپ و روحانی گفت: سخنرانی ترامپ و روحانی؛ تمایز و تفاوت دو دیدگاه منبعث از تمدن نوپای سرمایه‌داری آمریکا و تمدن دیرپا و فرهنگ غنی ایرانی را به خوبی نمایاند.

روحانی با قاطعیت پاسخ گستاخی‌های ترامپ را داد
کد خبر: 234848
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، نایب‌رییس فراکسیون امید درخصوص سخنرانی روسای جمهور ایران و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: ترامپ نشان داد که موضع گیری ها وسخنانش بر هیچ پایه ای استوار نیست و متغیر و گاها متضاد است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، وی ادامه داد: ترامپ با گستاخی و تهدید، نهادهای بین المللی را به چالش کشید. بر رقبای تجاری آمریکا تاخت و بی محابا قانون گریزی و مجازات قانون گرایان را تجویز کرد و تهدیدها و ادعاهای بی پایه و اساس بر علیه کشورمان را تکرار نمود.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: درحالی که رییس جمهور کشورمان با منطقی استوار و کلامی موزون، سیاست های آمریکا در مواجهه با ایران را به چالش کشید و به ادعاهای بی پایه ترامپ پاسخ گفت و تشریح کرد که ایران برخلاف آمریکا، کشوری پایبند به اصول و قواعد بین المللی است.

"تابش" اضافه کرد: دکتر روحانی، تروریسم را محکوم و ایران را در خط عملی و مقدم مبارزه با این پدیده شوم قلمداد کرد. منطق ایرانیان در تعامل و مذاکره و گفتگو را قوی ذکر کرد اما با اشاره به بدعهدی و پیمان شکنی و تلاش براندازانه آمریکا، این رژیم را غیرقابل اعتماد دانست.

نماینده مردم اردکان در پایان گفت: در یک کلام، رییس جمهور با ادب و متانت و قاطعیت پاسخ گستاخی ها و هتاکی های ترامپ را داد و در عین حال مواضع شفاف و منصفانه و منطبق بر قوانین و قواعد بین المللی و تعالیم اسلامی و ملی را در مواجهه با مسائل جهانی به زیبایی تبیین کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها