پیام جالب مربی سابق بارسلونا برای مردم ایران؛ به زودی به ایران می‌آیم

سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در پیغامی عجیب و جالب توجه خبر از حضورش در ایران داده است.

پیام جالب مربی سابق بارسلونا برای مردم ایران؛ به زودی به ایران می‌آیم
کد خبر: 234943
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سرمربی نامدار هلندی که سابقه هدایت و حضور روی نیمکت تیم‌های بارسلونا، منچستریونایتد، آژاکس، بایرن مونیخ، آلکمار و تیم ملی هلند را در کارنامه دارد، پیغام عجیبی را برای ایرانیان منتشر کرده است.


لوییس فن خال 67 ساله که روزهای باشکوهی با بایرن مونیخ (حضور در فینال لیگ قهرمانان)، عنوان سومی جام جهانی به همراه تیم ملی هلند و موفقیت‌های بزرگ دیگر با آژاکس، با حضور روی نیمکت منچستریونایتد نتوانست شیاطین سرخ را بعد از آلکس فرگوسن به انتظاراتی که داشتند برساند، از دنیای مربیگری خداحافظی کرد، پیغام جالب توجهی را خطاب به ایرانیان منتشر کرده است.


این مربی هلندی در این پیغام خطاب به ایرانیان گفته است: «سلام به ایرانیان عزیز. من در ماشین دوستم سالار نشسته‌ام. از دیدن بازی‌های ایران لذت بردم، به زودی به کشورتان سفر خواهم کرد و ایران را خواهم دید. زنده باد ایران!»


با توجه به سن و سال این مربی هلندی و اعلام بازنشستگی‌اش بعید است او برای بازگشت به دوران حرفه‌ای و مربیگری ایران را به عنوان مقصد خود انتخاب کند و به نظر می‌رسد این تنها یک پیام محبت آمیز برای هوادارانی است که همچنان دوران پرافتخار او روی نیمکت تیم ملی هلند، بارسلونا و آژاکس را از خاطر نبرده اند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها