کد خبر: 235198
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۷ ۰۷:۳۹:۰۰
| |

قطر پاسخ اتهامات عادل الجبیر را داد

هیئت نمایندگی قطر در سازمان ملل به ادعا‌های وزیر خارجه عربستان سعودی که علیه قطر در خصوص حمایت از تروریسم مطرح کرد، پاسخ داد.

قطر پاسخ اتهامات عادل الجبیر را داد
کد خبر: 235198
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۷ ۰۷:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس هیئت نمایندگی قطر در سازمان ملل در پاسخ به سخنان عادل الجبیر، وزیر خارجه سعودی و اتهاماتی که علیه قطر در خصوص حمایت از تروریسم طرح کرد، گفت: هیئت نمایندگی عربستان بار دیگر دروغ‌ پردازی‌های خود را علیه قطر تکرار کرد.

رئیس هیئت نمایندگی قطر در سازمان ملل افزود: این در حالی است که باید به عوامل ایجادکننده تروریسم توجه داشته باشیم و ما همیشه در محافل مختلف بر اهمیت پرداختن به این موضوع به عنوان گام اول در مبارزه با تررویسم تأکید کرده‌ایم. تروریسم در آغوش افراط‌گرایی پرورش یافت که از سوی عربستان برای محقق ساختن اهداف سیاسی به کار گرفته می‌شد. سران عربستان یک شبه قصد دارند این افراط‌گرایی بی‌ریشه و هویت آن را پاک کنند و آن را با تمدن‌گرایی مصنوعی در مقابل چشم جهانیان عوض کنند.

وی افزود: ما شاهد هستیم اکنون سیاه چال های عربستان پر از زندانیان اندیشه، عالمان دینی میانه‌رو و همه کسانی است که قصد اصلاح دارند. فعالان حقوق‌بشری و به ویژه زنان به شیوه‌ای خودسرانه بازداشت و بدون محاکمه عادلانه زندانی می شوند. مردم قطر و تبعه های آن برای دومین سال متوالی از حقوق دینی خود محروم می شوند. تلاش هایی برای پوشاندن نقض قوانین بین المللی با پوشش انسانی در جریان است ولی جهان فریب نخواهد خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها