کد خبر: 235441
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۰۷:۵۲:۰۰
| |

استاندار خراسان رضوی:

تغییرات در راستای قانون بازنشستگی در مهلت قانونی انجام خواهد شد

استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر و جا به جایی بازنشسته‌های استان در مهلت قانونی خود انجام خواهد شد.

تغییرات در راستای قانون بازنشستگی در مهلت قانونی انجام خواهد شد
کد خبر: 235441
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۰۷:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : طبق قانون و در مهلت دو ماه ابلاغ شده، باید تمامی کسانی که مشمول این قانون می شوند حداکثر تا سقف زمانی تعیین شده مسئولیت را واگذار کرده و کنار بروند.

وی افزود:در این راستا دستگاه ها موظف شده اند در رده های استانی جایگزین های خود را در مهلت قانونی جایگزین کنند و در رده های کشوری هم،هیات دولت باید استانداران جدید را تایید و تصویب کند و معاونین استاندار هم براساس ضوابط حکم خود را پس از تایید معاونت ذیربط وزارت کشور از وزیر کشور دریافت می کنند و این تغییرات در زمان مقرر انجام خواهدشد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:بعضی از معاونان استانداری مشمول این قانون می شوند و آنها با تصویب این قانون استعفای خود را به صورت مکتوب اعلام کردند اما وزیر کشور عنوان کرد که پذیرش استعفای انان با سازمان بالادستی که حکم انان را صادر کرده است و وزیرکشور توصیه کرده که تا زمانی که جایگزینی برای آنها در مهلت قانونی انتخاب و معرفی نشده از پیگیری استعفا خودداری کنند.

وی گفت: برخی جو بدی را در جامعه بوجود آورده اند و کسانی که باید بازنشسته شوند مشخص و در سیستم سامانه اداری کاملا قابل احصا هستند و نیازی نیست که بعضی توصیه کنند که بگردیم و آنها را پیدا کنیم.

رشیدیان تاکید کرد: برخلاف آنچه که بعضی تبلیغ می کنند،کسی ادعایی برای مقابله و مواجهه با این قانون ندارد و همین که امروز مشمولان این قانون باوجود جو روانی نامناسب موجود علیه آنها همچنان مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند ، خود دلیلی بر صداقت آنان است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها