کد خبر: 235514
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۱۰:۴۴:۰۰
| |

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نطق میان دستور مطرح کرد

نصب 500 دوربین در ورزشگاه آزادی در غیاب حتی یک دوربین در حادثه تروریستی اهواز

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران در زمره 20 اقتصاد برتر دنیا قرار دارد، گفت: 500 دوربین برای بازی روز جمعه در ورزشگاه آزادی نصب شد در حالیکه اگر یکی از دوربین‌های مذکور فضای پشت جایگاه را در حادثه تروریستی اهواز پوشش می‌داد قلب ایران این گونه به درد نمی‌آمد.

نصب 500 دوربین در ورزشگاه آزادی در غیاب حتی یک دوربین در حادثه تروریستی اهواز
کد خبر: 235514
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۱۰:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 8 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، بیان کرد: جمعه گذشته یکی از مسئولان با افتخار گفت 500 دوربین در ورزشگاه آزادی تهران نصب شده تا دختران پسرنما را هنگام ورود به ورزشگاه بازداشت کنند این در حالی است که زمانی که با حسرت و اندوه مشغول بررسی جنایت تروریستی اهواز بودم به این فکر می‌کردم که حتی اگر یکی از این دوربین ها فضای پشت جایگاه را پوشش می‌داد قلب ایران این گونه به درد نمی آمد.

نماینده اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: مواظب باشید راه را اشتباه نروید مشکل اصلی کشور تحریم خارجی و کمبود بودجه داخلی نیست بلکه غفلت از راهبرد جنگ سردی است که دشمنان علیه کشورمان طراحی کرده اند.

رسوبات ذهنی برخی افراد را با هزاران تیشه فرهادی نیز نمی توان زدود

وی بیان کرد: غرب در جنگ سرد با نظریه جرج کنان بلوک شرق را شکست داد؛ براساس این نظریه اقدامات باید در جهتی باشد که کشور هدف جاذبه های خود را برای اتباعش از دست دهد به گونه ای که مردم در داخل مایوس و مدینه فاضله را در کشور مهاجم بجویند. به همین دلیل شاخص اول توسعه هزاره جدید شاخص شادی است اما متاسفانه در ایران رسوبات ذهنی برخی افراد را با هزاران تیشه فرهادی نیز نمی توان زدود.

در شرایط عهد شکنی ترامپ وظیفه مردم از مسئولان خطیرتر است

فلاحت پیشه با بیان اینکه در شرایط عهد شکنی ترامپ وظیفه مردم از مسئولان خطیرتر است، اظهار کرد: اگر آنها در شناسایی خادمان از خائنان به منافع و امنیت ملی دچار اشتباه نشوند مسئولان از شرایط بهتری برای تصمیم گیری برخوردار می شوند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه بزرگ ترین خدمت به ملت، جلوگیری از تکمیل حلقه محاصره کشور توسط مثلث صهیونیستی، ارتجاعی و ترامپی است، خاطرنشان کرد: بزرگترین خیانت کشاندن ایران به مسیر افراط و انتحاری است که آن مثلث شوم برای ایران طراحی کرده است.

جهان، آمریکا نیست

وی ادامه داد: نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد نشان داد که جهان، آمریکا نیست و آمریکا، نیز ترامپ نیست. ایران اسلامی در طول 40 سال گذشته حداقل 40 نوع اقدام و راهبرد خصمانه را تحمل کرده و هر روز قدرتمندتر شده است اکنون ایران در زمره 20 اقتصاد برتر دنیا قرار دارد و اگر بخواهیم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم نباید اجازه دهیم هیچ عامل بیرونی سامان داخلی را برهم زند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها