//ویژه

آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور

همراه اول با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند.

آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور
کد خبر: 235746
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ۱۰:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام 2018» خواهد داشت.


بر اساس این گزارش، همراه اول در «ایران تلکام2018» با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» در سالن های اختصاصی 7، 25A و فضای باز، با رویکرد ارائه خدمات نسل های 3 ، 4 و 4.5 تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می کند.


همراه اول، به عنوان اپراتور پیشرو در حرکت به سوی 5G در کشور، با اختصاص فضایی برای تجربه سرویس ها و بخصوص نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، معرفی و تست فناوری 5G با همکاری آزمایشگاه شبکه های مخابراتی نرم افزارمحور دانشگاه صنعتی شریف اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفرم E2E شبکه 5G مبتنی بر رایانش ابری کرده است. کارخانه های هوشمند آتی، استفاده از فناوری های پوشیدنی نظیر حسگرهای مغزی، طراحی دروازه بان هوشمند و سرویس های V2X (ارتباط ماشین با نودهای شبکه) از جمله کاربردهای طراحی شده بر روی این پلتفرم است که در نمایشگاه تلکام در معرض دید عموم و متخصصین قرار می گیرد. همچنین در این نمایشگاه، سرویس جراحی از راه دور با همکاری دانشگاه تربیت مدرس ارائه می شود که در آن علاوه بر طراحی و ساخت ربات بومی، جراحی کرانیوتومی برای خونریزی مغزی حاد به صورت از راه دور انجام خواهد شد.


معرفی باشگاه فیروزه ای، ارائه کلیه خدمات همراه اول در نمایندگی مستقر در نمایشگاه، تعویض سیم کارت به یوسیم، معرفی سامانه «همراه یار»، معرفی بسته های اشتراکی دیتا، معرفی «بسته دلخواهت را بساز»، «بسته های قیمتی دیتا و مکالمه»، مدار فیروزه ای و... از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال است.


اپراتور اول در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، با خدمات و پلتفرم های هوشمند، حدود 20 سرویس از قبیل سرویس سامانه صیاد بانک مرکزی، جدید ترین آواهای انتظار، سرویس رایانش ابری، سرویس های پرداخت، اپلیکیشن خدمات خودرو شخصی، بازی های مبتنی بر واقعیت افزوده، سرویس های هواداری در حوزه های ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع دیگر را رونمایی و معرفی خواهد کرد.


در حوزه اینترنت اشیا با رویکرد استفاده حداکثری از منابع داخلی و بومی سازی، دستاوردهای همراه اول در کنتورخوانی هوشمند با تمرکز بر پروژه ملی هوشمندسازی کنتورهای گاز و معرفی کنتور و ماژول NB-IoT تولید داخل ارائه شده است. علاوه بر این با توجه به اولویت ‌های کشور در راستای مدیریت بهینه منابع ملی، پروژه‌ های «فهام» و «سپهتن» در کنار مفاهیم کشاورزی هوشمند و پایش هوشمند ناوگان شهری مطرح شده است.


توسعه درگاه های فروش مستقیم با نسخه جدید فروشگاه آنلاین به نشانی shop.mci.ir، ایجاد سامانه 8962 جهت ارسال سیم کارت های Usim به درب منزل، حراج خیریه شماره های رند و اختصاص درآمد حاصل از آن برای مدرسه سازی در مناطق محروم، برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان مشترکین همراه اول به انواع محصولات و خدمات از جمله ارائه و معرفی و فروش نقدی و اقساطی مودم های همراه، رونمایی از رنج جدید شماره های همراه اول در سامانه گلچین و ارائه سیم کارت انارستان از دیگر برنامه های اپراتور اول در نمایشگاه ایران تلکام 2018 است.


«حرکت اول»، به عنوان بخش سرمایه گذاری گروه ارتباطات سیار ایران در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حمایت، شتاب‌دهی و سرمایهگذاری در کسب و کارهای نوآور و نوپا را در این نمایشگاه معرفی می کند.


تشریح فعالیت های صورت گرفته در حوزه مسؤولیت اجتماعی(CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، تعالی سازمان و جذب و استخدام، در کنار مسابقه و سرگرمی از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است. همچنین همراه اول همچون سال های گذشته، امسال نیز برای تعامل بهتر با خبرنگاران، در سالن اختصاصی اصلی خود (سالن7)، «اتاق خبر» در نظر گرفته است.


گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، 11 تا 14 مهرماه از ساعت 9 تا 17 با حضور بیش از 230 شرکت داخلی و شرکت خارجی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها