کد خبر: 236138
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۰۷:۰۱:۰۰
| |

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

بسیاری از پاساژهای قم ایمن نیستند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بسیاری از پاساژهای قم به لحاظ ایمنی وضعیت خوبی ندارند.

بسیاری از پاساژهای قم ایمن نیستند
کد خبر: 236138
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۰۷:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی در شهر قم به محل حادثه، اظهار کرد: در گذشته رسیدن نیروها به محل حادثه زمان‌بر بود، اما اکنون زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی قم به محل حادثه کاهش یافته است و این نیروها در میانگین زمانی حدود سه دقیقه و 18 ثانیه به محل حادثه می‌رسند.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در طول دو دهه اخیر بلندمرتبه سازی در شهر قم اوج پیدا کرد و قم چهارمین شهر کشور به لحاظ آپارتمان نشینی است که سازمان آتش نشانی براساس مصوبه شورای اسلامی شهر قم بر ایمنی ساختمان‌ها در مرحله احداث نظارت می‌کند.

جعفری افزود: ساختمان‌هایی که از سال 92 به بعد در شهر قم احداث شدند، سازمان آتش نشانی به شدت بر ایمنی این ساختمان‌ها نظارت داشت، تمدید مجوز واحدهای گردشگری در شهر قم هم نیاز به تائیدیه ایمنی سازمان آتش‌نشانی دارد.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی واحدهای تجاری در شهر قم، اظهار کرد: یک پاساژ در این شهر به دلیل ناایمن بودن تخریب شد که در کشور سابقه نداشت، بسیاری از پاساژهای قم به لحاظ ایمنی وضعیت خوبی ندارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سازمان به لحاظ تجهیزات به وضعیت خوبی رسیده، ولی همچنان نیاز به تجهیز امکانات است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها