رئیس شورای شهر کرج:

مکاتبه با وزیر کشور درباره شهردار منتخب ادامه دارد/ هفته آینده وضعیت شهردار دنبال می‌شود

رئیس شورای شهر کرج، گفت: هفته آینده باید در خصوص انتخاب شهردار جدید کرج به جمع بندی برسیم که آیا مکاتبه و تصمیم وزارت کشور را خواهیم پذیرفت یا اینکه بر انتخاب مان اصرار می‌ورزیم و امیدواریم .

مکاتبه با وزیر کشور درباره شهردار منتخب ادامه دارد/ هفته آینده وضعیت شهردار دنبال می‌شود
کد خبر: 236292
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس زارع رئیس شورای شهر کرج، امروز در نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور سرپرست و جمعی از معاونین شهرداری برگزار شد، گفت: پیرو تقاضای اعضا شورا، مکاتبه ای با وزیر کشور داشته و از ایشان برای توجه بیشتر به رأی‌ و انتخاب نمایندگان مردم تقاضای عنایت داشته ام و همچنین به صورت حضوری نیز مراجعاتی صورت پذیرفته و مقرر شده تا پاسخ وزارت کشور به پیگیری های صورت گرفته تا ظهر امروز به صورت مکتوب در اختیار بنده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم وزارت محترم کشور با ماموریت آقای شفقی شهردار منتخب موافقت کند، افزود: در هر صورت ما هفته آینده باید در خصوص انتخاب شهردار جدید کرج به جمع بندی برسیم که آیا مکاتبه و تصمیم وزارت کشور را خواهیم پذیرفت یا اینکه بر انتخاب مان اصرار می ورزیم. در مجموع اعضای شورای اسلامی شهر کرج تابع قانون هستند و امیدواریم که با انجام پیگیری های لازم بتوانیم نظر مساعد وزیر را جلب کرده و از حضور شهردار منتخب در شهرمان بهره مند شویم.

این مسئول در ادامه افزود: اعضای محترم شورا در صحن علنی و جلسات کمیسیونها مواردی را در جایگاه نظارتی تذکر می دهند که توجه به این نقدها می تواند به بهبود اوضاع مدیریت شهری کمک نماید. از سرپرست محترم انتظار می رود پاسخگویی شهرداری به تذکرات به گونه ای باشد که حرمت نمایندگان مردم حفظ شود و به تذکرات پاسخ درستی ارائه شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها