کد خبر: 236418
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج:

تجارت بدون پشتوانه تولید نوعی دلالی است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج گفت: تجارت بدون تولید و پشتوانه تولید به مثابه دلالی است و اشتغال و شکوفایی و توسعه کشور را به دنبال نخواهد داشت.

تجارت بدون پشتوانه تولید نوعی دلالی است
کد خبر: 236418
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال حسینی در نشست شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: براساس قانون، اتاق ها بعنوان مشاور سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه هستند و نیاز است در این شرایط ملتهب پیش آمده، جلسات منظمتر و مستمری را با افراد صاحب ایده داشته باشیم. اتاق در حیطه کشاورزی و آب، منابع طبیعی و صنایع غذایی ورود و برنامه های خود را برای ایجاد مرکز مطالعات راهبردی کشاورزی و آب غیر دولتی تنظیم کندو این امکان پذیر نیست مگر اینکه در ارتباط با مشکلات بصورت واقعی و میدانی ورود پیدا کنیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج خاطر نشان کرد: تجارت بدون وجود تولید و پشتوانه تولید به مثابه دلالی است و اشتغال، توسعه و شکوفایی کشور را به دنبال ندارد. امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت از تولید، ایجاد زیرساخت ها، مولفه های تولید و صادرات هستیم.

وی با اشاره به بخش نامه ها و بسته های حمایتی ، بیان کرد: این بسته ها نه تنها تاثیری در تولید واقعی کشور ندارند بلکه باعث ایجاد بنگاهای رانتی دولتی و نابودی بخش تولید و اشتغال نیز می شود. تجاربی که در پیمان سپاری ارزی داریم نشان داده است که صادرات بخش خصوصی واقعی کاهش پیدا کرده و باعث سوق دادن مردم به راه خلاف و تقلب می شود.و نیاز است دولت برای کردستان و استان های ضعیف، بخش خصوصی واقعی و شرکت های واقعی راه اندازی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها