کد خبر: 236457
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۳:۱۶:۰۰
| |

پارلمان ایتالیا به دنبال لغو تحریم‌های ضد روسیه

رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان ایتالیا با تاکید تداوم همکاری‌های استراتژیک مسکو و رم، گفت این نهاد قانونگذاری در راستای لغو تحریم‌های تحمیلی اتحادیه اروپا عمل می‌کند.

پارلمان ایتالیا به دنبال لغو تحریم‌های ضد روسیه
کد خبر: 236457
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۳:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مارتا گرانده، رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان ایتالیا گفت: پارلمان به دنبال یک راه‌حل جامع و خصوصا اثرگذارتر برای تحریم‌های ضد روسیه است. شخصا به نقش دیپلماسی در این فرایند اعتقاد دارم و تنها راه حل را مذاکره و تداوم گفت‌وگوها تا زمان حصول نتیجه می‌دانم. ایتالیا و روسیه باید به همکاری در راستای نزدیکتر کردن مناسباتشان در فضای استراتژیک ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته این قانونگذار، کاهش تحریم‌های ضد روسیه اولویتی برای دولت ایتالیاست. جوزپه کونته، نخست‌وزیر ایتالیا ماه ژوئن اعلام کرد ایتالیا به بازنگری در تحریم‌های ضد روسیه اقدام خواهد کرد. به گفته او، مسکو نقش مهمی در حل و فصل بحران‌های جئوپولیتیکی در سال‌های اخیر ایفا کرده است. دولت جدید ایتالیا که اواخر مه با ائتلافی شامل جنبش ضد تشکیلاتی پنج ستاره و حزب مردد به اروپای لیگ تشکیل شد، بر لزوم لغو تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه در توافق دولت ائتلافی خودشان تاکید کرده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها