کد خبر: 236530
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۰۹:۲۰:۰۰
| |

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان اصفهان آغاز شد

اجتماع 30000 نفری بسیجیان

اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان اصفهان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) آغاز شد.

اجتماع 30000 نفری بسیجیان
کد خبر: 236530
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۰۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اجتماع بزرگ بسیجیان اصفهانی با حضور بیش از 30 هزار نفر از نیروهای بسیج از اقشار مختلف از ساعت 8:30 صبح امروز در میدان امام علی (ع) اصفهان آغاز شد.

این اجتماع در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان اصفهانی در حال برگزاری است.

بسیجیان اصفهانی با طنین‌انداز کردن ندای لبیک یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که با استقامت و ایثار، ادامه دهنده راه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام این مرز و بوم هستند.

از ابتدای شهریورماه تاکنون 2 مرحله رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان اصفهان برگزار شده است.

محوریت مرحله نخست رزمایش اعزام بیش از 350 گروه جهادی متشکل از بیش از 4 هزار جهادگر به نقاط محروم و نیازمند بود که در آن به مناطق محروم استان خدمات سازندگی و فرهنگی ارائه شد.

مرحله دوم رزمایش شامل فراخوانی و حفظ انسجام گردان‌های بیت‌المقدس نواحی مقاومت بسیج در سطح استان و تمام شهرستان‌ها بود و شاهد رژه بسیجیان در سطح شهرها در راستای اعلام آمادگی به دشمنان و قوت قلب دادن به مردم بودیم.

به این ترتیب مرحله سوم این رزمایش امروز جمعه 13 مهرماه با حضور بیش از 30 هزار نفر از بسیجیان استان در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

تا دقایقی دیگر سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع دشمن‌شکن بسیجیان اصفهان سخنرانی می‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها