کد خبر: 236573
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور:

برخورد با سلبریتی‌ها که کمک‌های مردمی را دپو کردند/ اعلام شماره حساب شخص خلاف است

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برخورد قضایی و انتظامی با سلبریتی‌های که هنوز کمک‌های مردمی آنها در زلزله کرمانشاه هزینه نکردند،گفت: این کار خلاف است و امیدواریم با سایر افراد نیز برخورد شود.

برخورد با سلبریتی‌ها که کمک‌های مردمی را دپو کردند/ اعلام شماره حساب شخص خلاف است
کد خبر: 236573
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد علی کوزه‌گرمعاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به اینکه همه موسسات خیریه موظفند مجوز فعالیت خود در این امور از سازمان‌های متولی در این امر اخذ کنند اظهار کرد: سازمان بهزیستی بر اساس یک فرآیندی مشخص به افراد متقاضی که بخواهند موسسه خیریه ثبت کنند مجوز صادر می‌کند.

وی تصریح کرد: حوزه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی بر اساس این فرآیند اقدام به صدور مجوز می‌کند ولی متاسفانه ما شاهد هستیم که در سال‌های اخیر برخی از افراد و سلبریتی ها با اعلام شماره حساب شخصی خود اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

کوزه‌گر گفت: این کار خلاف مقررات و قوانین است چرا که فقط کسانی می‌توانند در این زمینه ورود کنند که مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی داشته باشند و قطعا در این زمینه ندارد ضمن اینکه از مسئولین در حوزه قضایی و نیروی انتظامی درخواست می‌کنیم که با افرادی که غیر قانونی در این حوزه وارد شدند برخورد کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدواریم برخورد جدی با افرادی که شماره حساب شخصی خود را برای جمع آوری کمک‌های مردمی اعلام کردند صورت بگیرد. به طوریکه سال گذشته و در پی زلزله کرمانشاه برخی از افراد اعم از هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های سیاسی و... اقدام به اعلام شماره حساب شخصی خود و جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم کردند که متاسفانه در این زمینه مشخص نیست که کمک‌های جمع‌آوری شده در چه بخشی هزینه شده است.

وی افزود: بر همین اساس قوه قضائیه و نیروی انتظامی با افراد اشاره شده که شماره حساب شخصی خود برای کمک‌ به مردم زلزله زده کرمانشاه اعلام کردند آغاز شده است و امیدواریم سایر افرادی نیز که در این زمینه شماره حساب شخصی خود را برای جمع‌آوری کمک اعلام کردند و هنوز نحوه هزینه کرده آنها مشخص نیست مورد مواخذه قرار گیرند.

در روزهای گذشته علی دایی و صادق زیباکلام درخصوص توضیح در مورد نحوه عملکرد درخصوص ساخت منازل برای زلزله‌زدگان احضار شده‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها