کد خبر: 236845
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۴ ۱۵:۵۰:۰۰
| |

نماینده مردم کاشمر در مجلس:

بی‌توجهی به نیازهای زنان آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین بانوان توجه به نیاز آنان در جامعه ضروری است، گفت: باید زمینه مشارکت بانوان را در تصمیم سازی‌ها و تصمیم‌گیری ها فراهم کرد.

بی‌توجهی به نیازهای زنان آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد
کد خبر: 236845
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۴ ۱۵:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز بنیادی در جلسه بانوان رابطین روستایی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه برای تحکیم بنیان خانواده به مشکلات خاص در زمینه‌های حقوقی و اجتماعی باید توجه ویژه شود، اظهار کرد: اشتغال و کارآفرینی زنان توانمند در حوزه‌های مرتبط با بانوان از جمله سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

وی با اعلام اینکه با میدان دادن و توجه به بانوان و زنان می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کرد، بیان کرد: اگر مادران توانمند داشته باشیم بدون شک جامعه‌ای توانمند خواهیم داشت.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخلاف گذشته بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه حضور فعال و پررنگی دارند، گفت: نسبت به گذشته نگاه‌ها به حضور بانوان در جامعه بسیار تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: بانوان در روستاها مشکلات خاص خود را دارند که باید به آن‌ها توجه جدی شود.

بنیادی با اعلام اینکه در سفرهای مسئولین به روستاها انتظار می‌رود تا مشکلات حوزه زنان از زبان رابطین بانوان به عنوان افراد آگاه و مطلع در این حوزه برای مسئولین بیان گردد، افزود: پارلمان بانوان باید بر ارایه راهکار در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی، ازدواج و تربیت فرزندان در محیط خانواده و در محیط‌های اجتماعی توجه کند.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط بین اعضای خانواده‌ها بیان کرد: در راستای توانمند سازی بانوان باید با تقویت ظرفیت‌ها و تکیه بر امکانات و پتانسیل‌های موجود، پروژه‌ها و طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی تعریف گردد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی توجهی به نیازهای زنان آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد، بر لزوم استفاده از نظرات بانوان در مباحث زیبایی شناسی دراجرای برخی طرح‌های عمرانی در سطح روستاها تاکید کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها