کد خبر: 236911
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

واکنش نیکو کواچ به دومین باخت بایرن در بوندس لیگا

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بازیکنانش در دومین باخت این فصل باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا مقصر دانست.

واکنش نیکو کواچ به دومین باخت بایرن در بوندس لیگا
کد خبر: 236911
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در دیداری خانگی از هفته هفتم بوندس‌لیگا مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ متحمل شکستی غیرمنتظره شد و با نتیجه 3 بر صفر باخت. این دومین باخت و سومین بازی بدون برد متوالی باواریایی‌ها در این فصل بوندس‌لیگا (چهارمین بازی بدون برد متوالی در تمامی رقابت‌ها) پس از باخت خارج از خانه هفته پیش مقابل هرتابرلین و تساوی خانگی مقابل آگزبورگ بود که باعث سقوطش به رده پنجم جدول، با 4 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول شد.

نیکو کواچ، سرمربی باواریایی‌ها پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه همان اتفاقی افتاد که در بازی‌های قبلی‌‌مان مقابل آگزبورگ و هرتابرلین هم رخ داده بود: اشتباهات فردی و ارتکاب چنین اشتباهاتی در این سطح از رقابت‌ها یعنی مجازات برای شما. علاوه بر این ما موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم که قدر آنها را ندانستیم.

کواچ ادامه داد: گل‌هایی که در نیمه اول خوریم اعتماد به نفس بازیکنان ما را گرفت. گلادباخ بازی بسیارخوب بازی کرد و خط میانی مستحکمی چیده بود. آنها در بال‌ها دو برابر ما بازیکن داشتند و به همین دلیل برای ما پیدا کردن راه نفوذ به یک سوم دفاعی‌شان بسیار سخت بود. به همین دلیل ما باید این شکست را بپذیریم و این واقعاً به ما آسیب زد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها