محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری

تصویب CFT در مجلس نمایش وحدت و مردمسالاری دینی بود

محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری با قدردانی از مجلس شورای اسلامی برای تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT)، گفت: آنچه امروز در مجلس اتفاق افتاد، نمایش مقتدرانه وحدت، دموکراسی و پویایی سیاسی در کشور بود.

تصویب CFT در مجلس نمایش وحدت و مردمسالاری دینی بود
کد خبر: 237043
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم(CFT) در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء، بیان کرد: دولت از همه نمایندگان محترم مجلس اعم از موافق و مخالف که با دلسوزی، صداقت و بصیرت این لایحه را مورد بررسی قرار داده و دیدگاه های خود را با دولت و ملت شریف ایران در میان گذاشتند تقدیر و تشکر می کند.


رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: یقین دارد که امروز گام مهمی در تنظیم بهتر روابط بانکی جمهوری اسلامی برداشته شد.


وی افزود: دولت همچنین از همه کارشناسان، اساتید، نخبگان و رسانه هایی که در این مدت موافق و مخالف این لایحه نظر داده و ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار دادند، تقدیر می کند و بر این باور است که این فرآیند سند روشنی از پویایی سیاسی است که به لطف جمهوری اسلامی محقق شده است.


واعظی با تاکید براینکه با تصویب این لایحه توسط مجلس شورای اسلامی یکی از اصلی ترین بهانه ها برای عدم همکاری مالی با جمهوری اسلامی در سطح جهانی از میان برداشته شد، گفت: دولت همواره دغدغه های مقام معظم رهبری، مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران را در همه امور مرتبط لحاظ خواهد کرد.


رییس دفتر رئیس جمهوری اظهار امیدواری کرد که تصویب این لایحه به ثبات بازار و کاهش نرخ ارز کمک کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها