کد خبر: 237167
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ۰۹:۱۸:۰۰
| |

محمدجواد کولیوند:

استاندار البرز بازنشسته است

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با اشاره به ابلاغ اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: اجرای این قانون می‌تواند زمینه را برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشور فراهم کند.

استاندار البرز بازنشسته است
کد خبر: 237167
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در خصوص آخرین وضعیت اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: این قانون از هفته گذشته ابلاغ شده است و باید به آن عمل کرد.

کولیوند در خصوص مزایایی که این قانون می‌تواند به همراه داشته باشد خاطرنشان کرد: این قانون می‌تواند با خروج مدیران بازنشسته، زمینه را برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشور فراهم کند، بنابراین نمی‌توان گفت که این طرح معایبی دارد چون حضور جوانان در موقعیت‌های شغلی فرصت بسیار خوبی برای رشد آنهاست.

نماینده البرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا برآوردی از تعداد مدیران بازنشسته در استان صورت گرفته است یا خیر گفت: این برآورد هنوز انجام نشده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید این موضوع را بررسی کند.

کولیوند در خصوص وضعیت استاندار البرز نیز اعلام کرد: استاندار البرز از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان یکی از مدیران بازنشسته‌ای که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود معرفی شده است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها