کد خبر: 237195
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ۱۰:۰۱:۰۰
| |

مسئول پیگیری وضعیت بازنشستگی شهردار تهران و عضو شورای شهر تهران؛

اظهارات رییس دیوان محاسبات، بازنشستگی افشانی را محرز نکرده است

عضو شورای شهر تهران گفت: وزیر کشور علاوه بر دیوان محاسبات از معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام کرده و ما منتظر نظر وزیر هستیم‌.

اظهارات رییس دیوان محاسبات، بازنشستگی افشانی را محرز نکرده است
کد خبر: 237195
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ۱۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسن رسولی‌ مسئول پیگیری وضعیت بازنشستگی شهردار تهران و عضو شورای شهر تهران؛ در واکنش به اظهارات شب گذشته عادل آذر رئیس دیوان محاسبات مبنی بر اینکه دیوان، بازنشستگی‌ افشانی را به صورت کتبی به وزارت کشور اعلام کرده گفت: آنچه عادل آذر اعلام کرده در پاسخ به استعلام وزیر کشور بوده است و مخاطب او ما نیستیم‌. ما هنوز وارد گفت‌وگو با وزیر کشور نشده‌ایم و هنوز ماجرای مورد اختلاف نظر در جریان است.


وی با بیان اینکه عادل آذر رئیس دیوان محاسبات است، گفت: دیوان محاسبات زیر مجموعه مجلس شورای اسلامی و بازوی نظارتی آن است و رحمانی فضلی‌ علاوه بر دیوان محاسبات از معاونت حقوقی ریاست جمهوری هم استعلام کرده است.

رسولی‌ با اشاره به اینکه رحمانی فضلی‌ به عنوان وزیر کشور مسئول اجرای قانون انتخابات شوراها‌ و شهرداری‌ها است، اظهار کرد: در نهایت او می‌تواند با دریافت نظرات کارشناسی از این دو نهاد تصمیم‌گیری کند و ما باید ببینیم که وزیر کشور چه تشخیصی‌ دارد.

عضو شورای شهر در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا با اعلام نظر وزیر کشور پرونده بازنشستگی‌ محمد علی افشانی بسته می‌شود، گفت: باید تا پنج‌شنبه صبر کنیم‌ و ببینیم‌ که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها