حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس

پیگیر بازدیداز زندان فشافویه هستیم

حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون در حال پیگیری برگزاری جلسه با مسئولان زندان فشافویه و همچنین بازدید از این زندان است.

پیگیر بازدیداز زندان فشافویه هستیم
کد خبر: 237591
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت این کمیسیون در حال پیگیری برگزاری جلسه با مسئولان زندان فشافویه و همچنین بازدید از این زندان است.


حسن نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه کمیسیون حقوقی قضایی با مسئولان زندان فشافویه برگزار شد، گفت: هنوز خیر، اما در دست پیگیری است.

او همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برای بازدید از زندان فشافویه درخواستی به سازمان زندان‌ها ارائه داده است، ‌اظهار کرد: هنوز برنامه‌ای نداریم اما در حال پیگیری هستیم.

پس از انتشار گزارش‌هایی در رسانه‌ها درباره وضعیت نامناسب زندان فشافویه، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود خبر داد که با نمایندگان مجلس در این باره گفت‌و‌گو کرده است.

او همچنین اعلام کرده بود که کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با دعوت از مسئولان ذی‌ربط وضعیت این زندان را بررسی خواهد کرد و بازدیدی نیز از زندان فشافویه خواهد داشت.

منبع: ایرناپلاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها