واکنش علیرضا بیرانوند به بازی تدارکاتی تیم ملی

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی، اولین دیدارمان را در حضور تماشاگران زیادی در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم.

واکنش علیرضا بیرانوند به بازی تدارکاتی تیم ملی
کد خبر: 237609
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ ۱۵:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی اظهار داشت: امروز تقریبا کامل شدیم. شرایطی بسیار خوب است. روزی دو نوبت تمرین داریم و امیدوارم بعد از جام جهانی، اولین دیدارمان را در حضور تماشاگران زیادی در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم.

وی افزود: به هر حال شرایط به شکلی است که نمی‌توانیم با هر تیمی بازی دوستانه داشته باشیم و به نوعی مجبوریم با تیم‌های مثل بولیوی بازی کنیم. البته ما قبل از جام‌جهانی هم با چنین حریفانی بازی کردیم که برای تیم ملی موثر بود.

بیرانوند با تاکید بر اینکه بولیوی تیم خوبی است، یادآور شد: این تیم مقابل برزیل نتیجه تساوی بدون گل کسب کرده و مقابل آرژانتین هم تا آنجا که می‌دانم 2 بر صفر یا 2 بر یک باخته است. امیدوارم هواداران برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی بیایند. فکر کنم بولیوی یکی از بهترین تیم‌هایی است که برای بازی با ایران به ورزشگاه آزادی می‌آید.

دروازه‌بان تیم ملی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود او جزو کاندیداهای کسب بهترین بازیکن سال آسیا است و آیا اینم مسئله به درخشش او در جام‌جهانی ارتباط دارد؟ خاطرنشان کرد: من به عنوان بازکن تیم ملی به مانند هر بازیکن تیم وظیفه‌ام این است که بهترین عملکرد را داشته باشم. انشالله که بتوانم این روند را همچنان ادامه بدهم.

وی با بیان اینکه با همه دروازه‌بان‌های تیم ملی رفیق است، خاطرنشان کرد: هر دروازه‌بانی که در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کند اول به عنوان یک رفیق برای من و دیگر دروازه‌بان‌ها محسوب می‌شود و در کنار آن رقابت سالم هم داریم. این رقابت به نفع تیم ملی هم است و به پیشرفت همه ما کمک می‌کند. هریک از ما هم بازی کند مهم نیست بلکه مهم موفقیت تیم ملی است. من هم هر موقع به میدان بروم سعی خواهم کرد دروازه تیم ملی را بسته نگه دارم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها