کد خبر: 237716
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

دفاع جمال بلماضی از بغداد بونجاح

جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر از رفتار بغداد بونجاح مهاجم باشگاه السد دفاع کرد.

دفاع جمال بلماضی از بغداد بونجاح
کد خبر: 237716
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| جمال بلماضی که سابقه فعالیت در لیگ قطر و هدایت الدحیل را دارد در خصوص رفتار جنجالی بغداد بونجاح مهاجم، تیم ملی الجزایر و باشگاه السد قطر گفت: به نظر من واکنش او تا حدی طبیعی بود. در واقع به این شکل علاقه و تعصب خودش را به پیراهن السد نشان داده است. او همیشه انگیزه زیادی برای موفقیت و پیروزی دارد و اینکه پیراهن تیمش را پس از تعویض به زمین پرتاب کرده به دلیل عدم رسیدن به نتیجه مطلوب و پیروزی بوده است، چرا که بونجاح دوست دارد همیشه پیروز باشد.

وی افزود: السد در این فصل تیم قدرتمندی است که به فتح تمامی جام‌ها فکر می‌کند. واکنش بونجاح به خاطر تعصبی است که به تیم خودش دارد چرا که تساوی آنها در بازی هفته گذشته موجب شد به پله دوم جدول سقوط کنند و بغداد از این اتفاق خشمگین بود. آنها همچنین در بازی قبلی مقابل پرسپولیس شکست خوردند و طبیعتاً شانس السد برای صعود به مرحله بعدی در مسابقات آسیایی کمتر شده که همه این اتفاقات فشار بیشتری به او وارد کرده و او را عصبی می‌کند. به همین دلیل نتوانسته اعصاب خودش را به خوبی کنترل کند و چنین رفتاری انجام داده است.

بلماضی اظهار داشت: بغداد در بهترین شرایط روحی برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش آماده می‌شود و ما روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کنیم چون توانمندی‌هایش را به خوبی می‌شناسیم. می‌دانیم که چه قدرتی در آزار دادن خط دفاع حریف و گلزنی دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها