کد خبر: 237733
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

سردار اشتری خبر داد:

پیام ایران به تروریست‌ها روشن و پشیمان کننده است

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه پیام ایران به تروریست‌ها روشن و پشیمان کننده است، گفت: نیروی انتظامی توانسته توطئه دشمنان در منطقه را خنثی کند.

پیام ایران به تروریست‌ها روشن و پشیمان کننده است
کد خبر: 237733
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نهمین نشست خبری نیروی انتظامی با سفرا، کاردان‌ها و نمایندگان سازمان‌های بین المللی صبح امروز (چهارشنبه) در تهران برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: یکی از نیاز‌های اولیه بشر برای زندگی بهره گیری از امنیت است، امنیت یک مقوله اساسی در هر نظام است و هر کشور برای تأمین امنیت به پلیس نیاز دارد. نیروی انتظامی با الهام‌گیری از آموزه‌های دینی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه تأمین امنیت دست پیدا کند و کارنامه درخشانی در حوزه امنیت را در اختیار دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه رشد و شکوفایی استعداد‌ها در چهارچوب امنیت امکان پذیر است، گفت: معضلاتی مانند موادمخدر، جرائم سازمان یافته و سایبری و تروریسم مانع انجام این امر مقدس شده است. با توجه به شرایط منطقه، نیروی انتظامی ایران با برنامه ریزی هدفمند توانسته توطئه دشمنان و حامیان در منطقه را خنثی کند و با انهدام باند‌های مخوف و توطئه‌گر، در راستای مبارزه با پدیده شوم و بین المللی تروریسم در حال فعالیت است.

فرمانده ناجا گفت: ایران به دلیل موقعیت‌های بی نظیر و برخورداری از ارزش‌های آسمانی و استکبار ستیزی و مقابله با ظالمان همواره مورد تهدید دشمنان قرار گرفته است.

وی با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در اهواز و کشته شدن کودکان و جانبازان در این حادثه، گفت: این عمل اقدامی دردناک و توطئه از سوی کشور آمریکا در منطقه بود و حامیان تروریستی آمریکا در منطقه در این عمل ننگین و شوم نقش داشتند.

فرمانده انتظامی کشور با اعلام اینکه پیام ایران روشن و پشیمان کننده است، گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است و اقدامات اخیر در خاک سوریه پاسخ ویران کننده‌ای را به دنبال داشته و خواهد داشت.

سردار اشتری با بیان اینکه در هفته ناجا به مناسبت پاسداشت فعالیت همکاران ما در بخش‌های امنیتی، اجتماعی و انتظامی دور هم جمع شده‌ایم، گفت: هفته ناجا فرصتی برای آموزش، پیشگیری اجتماعی، خدمت‌گذاری، ولایتمداری و ایثارگری کارکنان ناجا تا مرز شهادت همانند مولایمان حضرت علی(ع)است. ناجا در کنار توانمندی‌های خود می‌تواند در کنار مردم، چهارچوبی مستحکم برای نظامی محکم برپا کند تا به آینده‌ای روشن و آرام بخش امیدوار باشیم.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص امینت گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: امنیت یکی از بزرگترین و گواراترین نعمت‌های الهی است که با نعمت سلامتی جسم برابری می‌کند و همه مردم به آن نیاز دارند و بدون آن شادی بی معنا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها