کد خبر: 237763
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۱:۵۴:۰۰
| |

علی محمد مرادی در تذکری شفاهی در مجلس

 با مقصران فوت دانش‌آموز سنندجی برخورد شود/ تا کی می‌خواهیم نظاره گر از دست دادن کودکانی شویم که قرار است روزی آینده سازان کشور شوند؟

نماینده قروه در تذکری خواستار برخورد با مقصران فوت دانش آموز کردستانی شد.

 با مقصران فوت دانش‌آموز سنندجی برخورد شود/ تا کی می‌خواهیم نظاره گر از دست دادن کودکانی شویم که قرار است روزی آینده سازان کشور شوند؟
کد خبر: 237763
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۱:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی محمد مرادی در تذکری شفاهی در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز جهانی کودک به کودکان ایران خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: به دنبال مصیبت کودکان شین‌آبادی، دیروز دنیای کوچک، "دنیا ویسی" زیر خروارها خاک مدفون شد. به عنوان یک معلم و امروز در کسوت نماینده کردستان شرمسارم از اینکه در کشوری با درآمد بالای نفتی شاهد پرپر شدن کودکان سرزمینم، بی توجهی و عدم تخصیص بودجه مناسب به آموزش و پرورش هستیم.

مرادی ادامه داد: بارها نفسم به شماره افتاد و خسته شدم که گفتم در کردستان سوءمدیریت وجود دارد. تا کی می‌خواهیم نظاره گر از دست دادن کودکانی شویم که قرار است روزی آینده سازان کشور شوند؟ روزی خواهد رسید که آه این کودکان معصوم ما را در شعله‌های جهنم می‌سوزاند.

وی افزود: بنده دیگر کوتاه نخواهم آمد. باید مسئولان ارشد استان مورد مواخذه قرار گیرند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت،‌ معدن و تجارت هشدار داد: چرا تا چند هفته پیش مرزها را برای صادرات محصولات کشاورزی باز گذاشته بودید اما همین که قصد برداشت سیب‌زمینی کردستان و مناطق سردسیر رسید دستور توقف صادرات سیب‌زمینی را صادر کردید؟ در حالی که صادرات سیب‌زمینی برای ما ارز آور است و در این شرایط سخت اقتصادی جفا در حق کشاورزان است. آیا این تبعیض در حق کشاورزان مناطق سردسیر نیست؟

نماینده مردم قروه و دهگلان در پایان با مطرح کردن این پرسش که «چرا باید کشاورزان کردستان مورد بی مهری دولتمردان قرار گیرند؟» گفت: از مسئولین می‌خواهم هرچه سریع تر به فکر چاره‌ای برای این معضل باشید و نگذارید به بحران تبدیل شود. براساس برآورد وزارت جهاد کشاورزی کل سیب‌زمینی پاییزی کشور سه میلیون و 300 هزار تن می‌باشد که مازاد بر نیاز کشور است و اگر صادر نشود روی دست کشاورزان مانده و آنان متضرر می‌شوند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها