کد خبر: 237887
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۹ ۰۹:۴۷:۰۰
| |

سرنخ‌های اصلی پرونده ناپدید شدن خاشقجی کدامند؟

یک خودرو، یک هواپیما، یک ساعت و چند چمدان سرنخ‌هایی هستند که تا کنون در نتیجه تحقیقات می‌تواند نشانه‌هایی از سرنوشت ماجرای ناپدید‌ شدن جمال خاشجقی روزنامه‌نگار منتقد سعودی را روشن کند.

سرنخ‌های اصلی پرونده ناپدید شدن خاشقجی کدامند؟
کد خبر: 237887
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۹ ۰۹:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| کارآگاهان ترکیه سرگرم پیگیری چند سرنخ برای مشخص شدن سرنوشت دقیق جمال خاشقجی روزنامه‌نگار عربستانی هستد که بعد از ورود به کنسولگری کشورش در استانبول ناپدید شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین، روزنامه قطری الخلیج الجدید در این رابطه نوشت : یکی از این سرنخ‌ها ساعت اپل خاشقجی است که در زمان ورود به کنسولگری به دست داشت و با توجه به اینکه به تلفن همراهش متصل بوده و تلفن همراه وی هم نزد نامزدش در خارج از کنسولگری باقی مانده بود می‌تواند مهمترین سرنخ برای پیگیری محسوب شود و امروز کانون اصلی تحقیقات حول محور محل حضور خاشقجی از طریق پیگیری محل قرار گرفتن این ساعت خواهد بود.

دومین سرنخ، هواپیمای اجاره‌ای است که شماری سعودی را به استانبول منتقل کرده است. به گفته مسئولین این پرونده 9 نفر از افرادی که در همان زمان وارد کنسولگری شدند سوار بر این هواپیمای استیجاری بودند در حالی که 6 نفر دیگر از طریق خطوط هوایی دیگر وارد استانبول شدند.

از نکات جالب به دست آمده در این تحقیقات آن است که هواپیمای خصوصی متعلق به شرکتی به نام «اسکای برایم» است که در مالکیت یک شرکت عربستانی قرار دارد.

سومین سرنخ مربوط به خودروی کنسولگری عربستان است که همزمان با دو خودروی دیگری که 15 عربستانی را از کنسولگری خارج می‌کرد، از این محل را خارج شد.

کارآگاهان هم اکنون در حال بررسی دوربین‌های شهری برای مشخص کردن مسیر حرکت این خودرو هستند.

چهارمین سرنخ هم که رسانه‌های عربی به آن پرداختند مربوط به فعالیت این 15 مظنون سعودی است که بعد از ورود به استانبول به بازار «مصری» در منطقه «امینونو» این شهر رفته و هر کدام یک چمدان خریداری کردند اما در زمان خروج از کشور این چمدان‌ها را با خود به همراه نبردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها